Jump to content

Simple Native trainer


Faex

Recommended Posts

Ik wil hier http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/script-mods/2115 De Simple Native Trainer downloaden maar wat moet ik daarna doen. Dus als ik hem heb geinstalleerd zeg maar.

Moet ik dan eerst de trainer openen en dan GTA IV of...?

Willen jullie mij helpen?

MVG,

Faex.

je zet gewoon de scripthook.dll , trainer.asi , trainer.ini en een asi loader in je gta4 map. Daar na moet je ingame van gta4 ik geloof F3 drukken om het trainer menu te openen. Je kan de toetsen combo's aanpassen in het tekstbestand trainer.ini

Link to comment
Delen op andere websites

je zet gewoon de scripthook.dll , trainer.asi , trainer.ini en een asi loader in je gta4 map. Daar na moet je ingame van gta4 ik geloof F3 drukken om het trainer menu te openen. Je kan de toetsen combo's aanpassen in het tekstbestand trainer.ini

de scripthook.dll , trainer.asi , trainer.ini en een asi loader waar kan ik die bestanden vinden??

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

KLIK

KLIK

en deze is voor online

KLIK

alles in de Gta IV map gooien

(Behalve de readme's en dat soort dingen)

veel plezier ermee!

Oke, thanks. En moet ik ook nog iets met de ASI loader doen? Nee toch. EN je zegt alles erin gooien behalve readme's etc. Maar welke bestanden moet ik er dan ingooien? (ben er niet zo bekend mee ) :N

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

raad eens wrom die readme is?

daarbij, je claimt dat je die scripthook gedownload hebt, maar waarom vraag je dan vervolgens ook nog eens om die bestanden? die heb je namelijk al gekopieerd(zoals je zelf zei) dus waarom je ze nog een keer nodig hebt is mij een raadsel.

Link to comment
Delen op andere websites

raad eens wrom die readme is?

daarbij, je claimt dat je die scripthook gedownload hebt, maar waarom vraag je dan vervolgens ook nog eens om die bestanden? die heb je namelijk al gekopieerd(zoals je zelf zei) dus waarom je ze nog een keer nodig hebt is mij een raadsel.

Ik ga morgen die SNT downloaden omdat ik nu ff geen tijd ervoor heb. Maar jvj zegt dat ik een paar bestanden in de GTA IV map moet gooien en ik wou weten welke... Dus daar vraag ik om. En ik wou weten waar ik die bestanden vandaan zou kunnen halen (omdat ik nog niet wist dat de bestanden in die map van de SNT zaten) dus gaf lennart mij die links. Snapje het nu een beetje.

IEDEREEN Bedankt 8) 8) :*D:tu:

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

Okee hij doet het

Maar hoe kan het dat als ik ong. 20 seconden aan het spelen ben dat dan de ''drunk cam'' aan gaat. Want die gaat toch alleen maar aan als ik het spel illegaal heb..

Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen of oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Okee hij doet het

Maar hoe kan het dat als ik ong. 20 seconden aan het spelen ben dat dan de ''drunk cam'' aan gaat. Want die gaat toch alleen maar aan als ik het spel illegaal heb..

Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen of oplossen?

De drunk cam komt inderdaad voor bij illegale games. OF als je xlive.dll gebruikt (xliveless), dan moet je i.p.v launchgtai.exe de gtaiv.exe starten (of andersom) lees de readme die bij xliveless zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik gebruik geen xlive.dll. Ik heb alleen de Simple Native Trainer geinstalleerd, maar ziet hij dat als illegaal dan?? :bonk:

Nee hoor, dat is geen probleem. Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je een of andere crack gebruikt, of een dodgy no -dvd.

Link to comment
Delen op andere websites

Je drukt waarschijnlijk per ongeluk de drunk cam knop in van de trainer. Ik weet uit m'n hoofd niet wat die knop is, maar hij zit er wel op.. Ga eens naar trainer.ini en zoek de knop voor drunk cam op. Maak van het cijfer achter die regel nu een 0 en sla hem op. Start GTA IV en kijk of het nog steeds zo is :)

Link to comment
Delen op andere websites

@ hieboven Dat is niet alleen het probleem. De auto's gaan ook roken en uit zichzelf gas geven. Het spel reageert net zoals, of ik het spel illegaal heb ;)

@ daarboven ik gebruik geen no- dvd crack.

Oja ik gebruik wel Auto mods (ik weet niet of het wat uitmaakt hoor, maar zet het er toch even bij).

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

KLIK

KLIK

en deze is voor online

KLIK

alles in de Gta IV map gooien

(Behalve de readme's en dat soort dingen)

veel plezier ermee!

Ik heb alle bestanden gedownload, alle nodige bestanden on de gta iv map gekopieert..

wanneer ik de game start word er gezegt dat gta iv niet meer werkt en sluit mijn game af ?

ik heb het ook met oudere versies van simple native trainer geprobeerd maar hij wilt maar niet lukken?

ik heb grand theft auto iv met de patch 1.0.4.0 en mijn pc is windows 7. eerder geen problemen gehad tot nu toe..

en ik wil heel graag deze simple native trainer hebben.. kan iemand me helpen ? :)

ik voer de prog. launchgtaiv met admin. dan doet hij het tot de spel is geladen,

wanneer de spel is geladen komt niko te vooschijn en dan weer de probleem dat gta iv niet werkt.

en word weer afgesloten :S iemand hellpeee ?

Bewerkt: door player_93
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...