peter-de-gekste Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Hallo allemaal! Wat word er bedoeld met import/export gerelateerd op de kaarten van vindplaatsen? Ik moet namelijk de buffalo hebben Klik, en heb hem ook op die plek gevonden, maar ik krijg hem niet open. Wat heeft dit met het import/export gerelateerde te maken? Ik hoor het wel Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Dat zijn voertuigen die alleen verschijnen als je ze moet afleveren voor één van de drie export-lijsten en alleen als je met die lijst bezig bent. Voertuigen kunnen inderdaad op slot zijn, je moet dan gewoon weg gaan en op een ander moment terug komen: zodat dat voertuig opnieuw wordt geplaatst door het spel. Er kan trouwens ook een alarm op staan waardoor je een verhoogd risico hebt op een wanted level. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.