Tuneche Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) Hallo, Ik zoek naar autozaken die je binnen kan lopen door middel van te deur te betreden of de ramen kapot te schieten. Ik ben me er van bewust dat auto's niet te koop zijn, maar vind het wel grappig om een autozaak overhoop te brengen. Ik zoek specifiek naar de autozaak waar ik me gisteren bevond, het had allemaal Turismo's en had twee verdiepingen die met elkaar verbonden waren door middel van een trap die in een hoek van 360 graden naar boven ging. Alvast bedankt! Bewerkt: 14 februari 2010 door Tuneche Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Dit is Grotti, bij het Perseus filiaal in de bovenste helft van Algonquin. Hier de locatie op de snapmap. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Er is nog een autozaak, er is wel een deur om hem te betreden alleen geen ramen. Click here to view the SnapMap Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Er is nog een autozaak, er is wel een deur om hem te betreden alleen geen ramen. Click here to view the SnapMap Aha, maarja, zover ben ik nog niet met t verhaal. Reageren
Fezz Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Er is er ook nog een in westdyke, waar precies weet ik niet. Daar kun je motoren stelen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Er is er ook nog een in westdyke, waar precies weet ik niet. Daar kun je motoren stelen. Dat is dus een motorzaak geen autozaak. En die zit Op 1 van deze 2 plaatsen Reageren
Fezz Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Zo erg is dat toch niet, hij heeft het over overhoop brengen. Dat kun je daar ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.