Joriz Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Als je de crack dus weghaalt en GTA Vice City goed installeerd dan wel. Maar door mods loopt GTA VC snel vast. Probeer het eerst is zonder mods te spelen. Werkt hij dan wel? Reageren
snadder Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Als je de crack dus weghaalt en GTA Vice City goed installeerd dan wel.Maar door mods loopt GTA VC snel vast. Probeer het eerst is zonder mods te spelen. Werkt hij dan wel? hoe haal ik al die mods weg??? <_< Reageren
Joriz Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Als je de crack dus weghaalt en GTA Vice City goed installeerd dan wel.Maar door mods loopt GTA VC snel vast. Probeer het eerst is zonder mods te spelen. Werkt hij dan wel? hoe haal ik al die mods weg??? <_< Verwijderen met VCM of met de hand. Het beste is gewoon om heel GTA Vice City de deinstallen en dan opnieuw te installeren. Reageren
snadder Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 maar ik ken gasten die hebbe zoon btje alle auto's die er zijn veranderd in mods en daar looptie goed :huh: Reageren
Joriz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Dan hebben ze de mods op de juiste manier geinstalleerd en hebben ze een stabiele PC. Kijk eerst of je problemen blijven als je GTA gewoon orgineel draait. Houd je dan nog steeds dit probleem dan kunnen we je mischien verder helpen. Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 verban die gast toch van deze site!!!! Reageren
Arjen Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Hmmpf.. Ze proberen zo veel mogelijk gebruikers te krijgen. Dus een beetje op je taal letten hè. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.