Twister24 Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 Beste leden, Ik wil graag leren hakken op dit soort muziek: http://www.youtube.com/watch?v=l18j-vrVMCA Ik heb al op Youtube en Google gezocht, maar via een video leren vind ik niks en op google kan ik niks vinden. Weten jullie iets? Ik weet nog niet echt iets van hakken. Er zijn allemaal andere soorten, maar ik weet niet welke en ik weet het verschil niet, dus als jullie de soorten + inhoud weten, plaats het dan. En als jullie weten hoe je hakt, post je dat ook maar. Twist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) ik zou toch eens een tut op youtube volgen voor de beginselen en daar nog een beetje je eigen draai aan geven. het is niet zo moeilijk,maar een film-tut volgen is toch echt beter dan woorden of wat dan ook. hier staat ook tekst bij,duidelijker zou het volgensmij niet kunnen. Bewerkt: 14 februari 2010 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 ik zou toch eens een tut op youtube volgen voor de beginselen en daar nog een beetje je eigen draai aan geven. het is niet zo moeilijk,maar een film-tut volgen is toch echt beter dan woorden of wat dan ook. hier staat ook tekst bij,duidelijker zou het volgensmij niet kunnen. Al gevolgd, geen resultaat. Maar ik zal het nog eens proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 ik zou toch eens een tut op youtube volgen voor de beginselen en daar nog een beetje je eigen draai aan geven. het is niet zo moeilijk,maar een film-tut volgen is toch echt beter dan woorden of wat dan ook. hier staat ook tekst bij,duidelijker zou het volgensmij niet kunnen. Al gevolgd, geen resultaat. Maar ik zal het nog eens proberen! wat is het probleem dan?lukt het je niet om die bewegingen te maken of zoiets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 ik zou toch eens een tut op youtube volgen voor de beginselen en daar nog een beetje je eigen draai aan geven. het is niet zo moeilijk,maar een film-tut volgen is toch echt beter dan woorden of wat dan ook. hier staat ook tekst bij,duidelijker zou het volgensmij niet kunnen. Al gevolgd, geen resultaat. Maar ik zal het nog eens proberen! wat is het probleem dan?lukt het je niet om die bewegingen te maken of zoiets? dat is het nou juist, misschien geen gedult, maarja. ik zal het gwoon nog eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) ik zou toch eens een tut op youtube volgen voor de beginselen en daar nog een beetje je eigen draai aan geven. het is niet zo moeilijk,maar een film-tut volgen is toch echt beter dan woorden of wat dan ook. hier staat ook tekst bij,duidelijker zou het volgensmij niet kunnen. Al gevolgd, geen resultaat. Maar ik zal het nog eens proberen! wat is het probleem dan?lukt het je niet om die bewegingen te maken of zoiets? dat is het nou juist, misschien geen gedult, maarja. ik zal het gwoon nog eens proberen schoppen met je benen en dan een overstapje maken lukt je niet?dan zal denk ik echt aan je geduld liggen want schopjes en overstapjes zijn toch dingen die bijna even makkelijk zijn als lopen zelf je bedoeld dan waarschijnlijk de dingen die later in het filmpje komen of niet?zo niet dan denk ik dat je moet blijven proberen of toch wat meer geduld krijgen. Bewerkt: 14 februari 2010 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 Ik denk ook niet dat je dit via internet moet doen, dit is eigenlijk gewoon dansen. Je gaat ook geen streetdance lessen volgen via internet. Ik moet zeggen dat ik jumpen/hakken en al die rommel eigenlijk gewoon van vrienden heb geleerd. Misschien moet je dat eens doen, veel handiger als via internet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Na een biertje of acht gaat het al een stuk beter, gewoon springen en dan komt alles goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Na een biertje of acht gaat het al een stuk beter, gewoon springen en dan komt alles goed. gewoon springen?het is geen jumpstyle hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Ik denk ook niet dat je dit via internet moet doen, dit is eigenlijk gewoon dansen. Je gaat ook geen streetdance lessen volgen via internet. Ik moet zeggen dat ik jumpen/hakken en al die rommel eigenlijk gewoon van vrienden heb geleerd. Misschien moet je dat eens doen, veel handiger als via internet.. Niemand die ik ken kan het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 Ik denk ook niet dat je dit via internet moet doen, dit is eigenlijk gewoon dansen. Je gaat ook geen streetdance lessen volgen via internet. Ik moet zeggen dat ik jumpen/hakken en al die rommel eigenlijk gewoon van vrienden heb geleerd. Misschien moet je dat eens doen, veel handiger als via internet.. Niemand die ik ken kan het al gelukt het hakken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2010 Na een biertje of acht gaat het al een stuk beter, gewoon springen en dan komt alles goed. gewoon springen?het is geen jumpstyle hoor Nee, maar door de alcohol ontbrekende evenwichtsgevoel ga je rare stappen maken en zo kan je hakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2010 Na een biertje of acht gaat het al een stuk beter, gewoon springen en dan komt alles goed. gewoon springen?het is geen jumpstyle hoor Nee, maar door de alcohol ontbrekende evenwichtsgevoel ga je rare stappen maken en zo kan je hakken. ook een optie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2010 Ik denk ook niet dat je dit via internet moet doen, dit is eigenlijk gewoon dansen. Je gaat ook geen streetdance lessen volgen via internet. maar hakken en streetdancen kan je zo niet echt vergelijken vind ik.hakken kan je namelijk prima van het internet leren maar sommige vinden dat maar niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2010 Ik denk ook niet dat je dit via internet moet doen, dit is eigenlijk gewoon dansen. Je gaat ook geen streetdance lessen volgen via internet. maar hakken en streetdancen kan je zo niet echt vergelijken vind ik.hakken kan je namelijk prima van het internet leren maar sommige vinden dat maar niks. Naja, ik heb het geprobeerd en het lukt aardig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.