Kryziek Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) Titel is wel duidelijk dacht ik Waarom? Nou, me zusje is weer eens irritant aan het doen en om vraak te nemen wil ik msn uitschakelen op een andere account. Dus mijn vraag is, hoe doe ik dat? Ik heb W7 Bewerkt: 14 februari 2010 door Kryziek Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Titel is wel duidelijk dacht ik Waarom? Nou, me zusje is weer eens irritant aan het doen en om vraak te nemen wil ik msn uitschakelen op een andere account. Dus mijn vraag is, hoe doe ik dat? Ik heb W7 Ik vind de titel niet duidelijk genoeg. Je wil MSN uitschakelen op een andere account? Je bedoelt dat je zusje niet meer kan inloggen? Meer informatie? Reageren
Hayte Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Titel is wel duidelijk dacht ik Waarom? Nou, me zusje is weer eens irritant aan het doen en om vraak te nemen wil ik msn uitschakelen op een andere account. Dus mijn vraag is, hoe doe ik dat? Ik heb W7 Ik vind de titel niet duidelijk genoeg. Je wil MSN uitschakelen op een andere account? Je bedoelt dat je zusje niet meer kan inloggen? Meer informatie? Hij wilt dus MSN gewoon uitschakelen/deactiveren/gebruik onmogelijk maken op dat account. Reageren
Kryziek Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Precies. Ik wil dat me zusje niet meer op msn kan xD Msn is haar leven Op een ander account is miss ook wel iets onduidelijk maar ik bedoelde een ander windows account. Zo'n account die je kunt selecteren als je windows opstart. Ik wil msn zelf nog wel kunnen gebruiken xD Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Verander haar wachtwoord Reageren
TomFurga Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Als je denk dat je zusje daardoor minder irritant gaat doen, kon het je wel eens tegenvallen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Afgezien van het feit of je nu wel netjes bezig bent om wraak te nemen, is het waarschijnlijk niet mogelijk. Misschien dat het vanaf een Administrator-account kan, maar dan kom je niet verder dan het programma te verwijderen. Daarna kan het gewoon weer geïnstalleerd worden, dus heel effectief is het niet. Ik zou je er gewoon bij neerleggen: zij doet irritant? Prima, lekker laten msn-en in plaats van bij mensen op bezoek te gaan en erger je er vooral niet aan. Je kan je energie beter ergens anders aan besteden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.