Jump to content

Afbeeldingen en sigs met photoshop bewerkt

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi!

Ik heb wat met Adobe Photoshop CS4 gerommeld en had gewoon een afbeelding van Google gepikt en dan bewerkt... En daarnaast heb ik mijn huidige sigs gebruikt om eventueel de contrast enz. aan te passen... Mijn namen staan in alle afbeelingen/sigs verwerkt...

Afbeeldingen:

1

vmvp1e.jpg

Ik had vooral dan kleuren bijgevoegd zoals in Ballad of Gay Tony, wat ook te zien is aan de afbeelding zelf.

2

2dhh084.jpg

Ik had een kat gebruikt met een machinegeweer en daarvan een beetje artwork van geprobeerd om te kunnen maken... Niets bijzonder, maar ik had niet echt iets te doen.puh2.gif

Sigs:

1

iy26x2.jpg

Hier heb ik de contrast iets hoger gezet en een ander lettertype van mijn naam...

2

jq0uiu.jpg

Ook hier weer de contrast iets hoger gezet, maar dan echt hoger als bij sig 1. En weer een ander lettertype...

Dit waren ze zo'n beetje; ik hoop op reacties en vooral commentaar.thumbsup2.gif Omdat ik nog bezig ben met het verkennen van het programma kan je zeker misschien wel denken van "Als beginner kan het nog beter..." Maar dat doet er eigenlijk niet toe. Ik wil graag commentaar en tips om betere sigs te gaan maken. Toch geef ik me eigen mening:

Ik vond afbeelding 2 het grappigst om te zien door de oranje kleur. En verder vond ik sig 2 ook wel gelukt. Maar ik wacht dus op jullie reacties!worshippy.gif

MVG Tom a.k.a. Grand Theft Auto TOM

PS: de afbeeldingen komen van Google af en de sigs heb ik gebruikt die iemand hier op het forum had gemaakt. Ik vond dit iets om mee te beginnen.

Geplaatst:

Je zegt net dat je iemand anders hun sigs hebt gebruikt, als je daarvoor geen toestemming hebt gekregen is dit rippen, ook al heb je ze nog bewerkt.

En verder raad ik je aan tutorials door te lezen...

Geplaatst:

Je zegt net dat je iemand anders hun sigs hebt gebruikt, als je daarvoor geen toestemming hebt gekregen is dit rippen, ook al heb je ze nog bewerkt.

En verder raad ik je aan tutorials door te lezen...

Ik weet idd dat je niet zomaar iemands werk mag rippen, maar ik kon nergens iets goeds vinden... Maar voor de rest: thnks!thumbsup2.gif

Geplaatst:

Je kunt beter met stocks experimenteren. Stocks zijn gewoon afbeeldingen van mensen, dieren of dingen. Ik geef je hierbij een stock uit mijn collectie, zodat je daar eventjes op kunt oefenen. Nog een tip: met brushes vrij spelen geeft niet zo'n mooi effect.

---

Stock: (Rechtermuisknop > Opslaan als)

o5rnfp.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt beter met stocks experimenteren. Stocks zijn gewoon afbeeldingen van mensen, dieren of dingen. Ik geef je hierbij een stock uit mijn collectie, zodat je daar eventjes op kunt oefenen. Nog een tip: met brushes vrij spelen geeft niet zo'n mooi effect.

---

[afbeelding]

Mag ik daar ook ff mee experimenteren?

Sorry Admin(s) :$ was vergeten het plaatje weg te halen

Bewerkt: door BanaanDaan
Geplaatst:

---

[afbeelding]

Mag ik daar ook ff mee experimenteren?

Shure, free to use. Voor anderen stocks mag je me altijd een pb sturen. Maar niet deze week, nu zit ik in Engeland. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...