sanvice Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) Hallo ik heb dit topic voor de lol gemaakt om te weten te komen waar de meeste css spelers zich aan ergeren mijn grootste ergernis: Russische kinderen die css spelen allemaal aan het hacken en als ze door mic praten hebben ze zon irri slecht Engels met dat Russische accent er door en zon baby stem echt irri Bewerkt: 14 februari 2010 door sanvice
PowerPats Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 mijn grootste ergernis mensen die CSS spelen terwijl er zoveel beters qua shooters uit is.
polopolo Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 mijn grootste ergernis mensen die CSS spelen terwijl er zoveel beters qua shooters uit is. Klopt, maar die andere shooters vervelen best wel snel. En Counter Strike is tijdloos. Mijn grote ergenis, hmmm... Dan toch maar de gemodde servers.(dan bedoel ik extra sounds, muziek, map changes, etc) Echt zo irritant dat ik gewoon lekker een keertje de_dust2 wil spelen en gewoon moet wachten omdat de server crap heeft wat toch mij niet boeit.
sanvice Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) mijn grootste ergernis mensen die CSS spelen terwijl er zoveel beters qua shooters uit is. wat denk je dat ik om de maand een andere game krijg denk je soms dat ik het geld heb voor call of duty modern warfare 2 of voor battlfield bad company 1 of 2 k krijg misschien een nieuwe game om de half jaar en dan moet ik die ook van m'n eigen geld betalen en ik krijg ook geen geld ofzo als ik klusjes doe ofzo Bewerkt: 14 februari 2010 door sanvice
PowerPats Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Misschien ben je duidelijker als je leestekens gebruikt.
sanvice Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) mijn grootste ergernis mensen die CSS spelen terwijl er zoveel beters qua shooters uit is. Klopt, maar die andere shooters vervelen best wel snel. En Counter Strike is tijdloos. Mijn grote ergenis, hmmm... Dan toch maar de gemodde servers.(dan bedoel ik extra sounds, muziek, map changes, etc) Echt zo irritant dat ik gewoon lekker een keertje de_dust2 wil spelen en gewoon moet wachten omdat de server crap heeft wat toch mij niet boeit. ja dat is inderdaad erg irritant dan heb je van die servers die alle sounds zoals wicked sick in vrouwen stem willen zit ik daar ook weer op te w8ten. En die sounds boeien me ook nie ik luister meestal muziek en heb css sounds uit staan. Bewerkt: 14 februari 2010 door sanvice
sanvice Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Misschien ben je duidelijker als je leestekens gebruikt. Ik weet niet waar jij mee bezig bent maar ik wil dit topic leuk houden en ik wil geen ruzie zoeken met een paar forum lezers die gaan zeuren dat ik css speel. Dus ik vraag je vriendelijk ermee te stoppen en gewoon niet meer op deze topic reageren tenzij je een ergernis hebt in css.
lexus123 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Misschien ben je duidelijker als je leestekens gebruikt. Ik weet niet waar jij mee bezig bent maar ik wil dit topic leuk houden en ik wil geen ruzie zoeken met een paar forum lezers die gaan zeuren dat ik css speel. Dus ik vraag je vriendelijk ermee te stoppen en gewoon niet meer op deze topic reageren tenzij je een ergernis hebt in css. Leuk houden.. Over ergernissen praten... Hm, wat klopt hier niet?
Kryziek Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Mijn grootste ergernis: Het hele spel. Ik kan het gwn niet laten.
Visser23 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Dit kan je ook gewoon kwijt in het algemene topic.
Recommended Posts