*New-MoneY* Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ho0ii Ik vraag me af ... is er een cheats dat je no0iit maar egt no0iit do0d kan? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) Ja die is er. Neem zelf ook is de moeite om het op te zoeken. Unlimited health: ps2 Down, X. Right, Left, Right, R1, Right, Down, Up, Triangle. Bron: gamewinners.com Pc: Oneindig gezondheid Bij deze cheat kan je niet dood gaan door kogels, vuur en messen. Wel kan je nog steeds dood gaan door explosies, vallen van gebouwen, verdrinken en overreden worden. BAGUVIX Op gtaforum.nl staan ook alle cheats neem eens een bezoekje. Bewerkt: 17 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Ja die is er.Neem zelf ook is de moeite om het op te zoeken. Unlimited health: ps2 Down, X. Right, Left, Right, R1, Right, Down, Up, Triangle. Bij deze code kan je ook gewoon dood gaan door explosies, van een gebouw afvallen, overeden worden of verdrinken. Een code waardoor je nooit dood gaat is er volgens mij nog niet (bij armax kan je dood gaan door te veel explosies bij elkaar). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SuperSiN Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Download de PiZZADOX 27+ Trainer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Download de PiZZADOX 27+ Trainer. Daar kan je ook nog steeds dood als je uit een vliegtuig springt Maar niet meer door explosies etc. Dus die is de beste ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.