Fedmas Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Dacht van wel. En anders kom je hier terug, als je het niet vinden kunt. Reageren
ArticLight Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Google is the answer my friend! Klik. Links zie je een 3-pin connector voor case-fans en rechts zie je een 4-pin connector voor CPU-fans. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Denk niet dat dat nodig is. Je sluit de fans via een kabeltje op je mamabord aan. En waar? Of staat dat er allemaal bij in de doosjes? We zijn zeker liever lui dan moe? Alles staat aangegeven in de handleiding van je hardware dus als je het spul zou hebben zou dat geen probleem moeten zijn, ook niet als je een hardware noob bent. Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Heb je geen handleiding? Dat is nog steeds geen nood aan de man. Op het moederbord staat namelijk bij elke aansluiting wat het is. Zo ook met fans. Je hebt CPU fan en Sys Fan. Zoek naar CPU fan als je een CPU koeler wilt aansluiten en zoek naar Sys Fan als je een fan voor in de behuizing wilt aansluiten. Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 dat staat idd allemaal aangegeven maar ik ben vooral van mening dat dat neit super leesbaar is. De moederbord handleidingen staan trowuens ook allemaal wel op de site van de maker, dus no stress Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Oh okee Dan koop ik die er gewoon bij als ik het ga bestellen, dacht dat het best moeilijk was maar als dit allemaal wel meevalt Dan bestel ik ze er gewoon bij, 15 euro extra voor betere koeling dan doe ik dat gewoon Dan staat het op mijn verlanglijstje en ga ik sparen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.