Jump to content

ik heb geen geluid

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hi, ik heb een nieuwe pc (nouja nieuw, we hadden nog een staan) maar ik heb geen geluid. ik weet niet waar ik de drivers kan downloaden, dus alvast bedankt NIET MEER POSTEN, AL OPGELOST!!!

Bewerkt: door llllllllll
Geplaatst:

Bekijk met Flitskikker's InfoTool welke geluidskaart er in jouw PC zit. Ga dan naar de internetsite van de fabrikant of zoek deze op met een zoekmachine zoals Google. Download daar de driver die je nodig hebt. Succes ^_^

Geplaatst:

Windows Update geeft niet altijd de nieuwste drivers, vaak is de driver op de site v/d fabrikant actueler dan die je krijgt via Windows Update. (Dit geldt iig voor grafische drivers, weet het niet 100% zeker voor audio-drivers.)

Geplaatst:

via flitkikker geefty hij aan ONBEKEND, maar er zit dus wel 1 in

Onboard geluid of een geluidskaart? Of met andere woorden, moet jij je speakers inpluggen in het gedeelte waar je ook je muis inplugt, of moet je hem meer naar onder inpluggen waar ook je grafische kaart zich bevindt?

In het eerste geval heb je namelijk onboard geluid (geluidskaart die in het moederbord zit ingebouwd) en deze kun je vaak makkelijk achterhalen. In de meeste gevallen is onboard-geluid van RealTek. ;)

Geplaatst:

via flitkikker geefty hij aan ONBEKEND, maar er zit dus wel 1 in

Onboard geluid of een geluidskaart? Of met andere woorden, moet jij je speakers inpluggen in het gedeelte waar je ook je muis inplugt, of moet je hem meer naar onder inpluggen waar ook je grafische kaart zich bevindt?

In het eerste geval heb je namelijk onboard geluid (geluidskaart die in het moederbord zit ingebouwd) en deze kun je vaak makkelijk achterhalen. In de meeste gevallen is onboard-geluid van RealTek. ;)

maar ik zoek dat progamma van RealTek maar als ik niet kan zien watvoor geluidskaart ik heb gaat downloaden moeilijk

Geplaatst:

al via update binnengehaald?

en verder, je kunt via de mobo site ook de drivers downloaden, misschien niet de neiuwste maar ze werken.

Geplaatst:

al via update binnengehaald?

en verder, je kunt via de mobo site ook de drivers downloaden, misschien niet de neiuwste maar ze werken.

?? huh mobo-site kun je ff wat duidelijkler zijn

Geplaatst:

heb je via microsoft update de driver al geprobeert binnen te halen?

En op de site van je moederbord maker zijn de drivers voor je meoderbord ook te downloaden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...