Jump to content

Missie crash 555 We Tip

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey guys, ben onlangs (uit verveling) maar weer eens San Andreas gaan spelen, en nu zit ik met het volgende probleem:

Elke keer na afloop van de missie "555 We Tip" in San Fierro crasht het spel, met de oh zo bekende message screen of ik wel of niet een rapport wil verzenden. Dit heb ik ook een keer gehad tijdens een van de missies van Catalina, maar ik kon toen na 1x opnieuw opstarten gewoon verder. Ik heb nu al zeker 10x opnieuw geprobeerd, maar elke keer als ik de missie haal (dus na de FMV en na de message: Mission Passed) blijft het spel vasthangen.

Ik heb de onderstaande mods/cheats gebruikt in het spel:

- SA Opened Up Mod v1.2a

- CLEO Taxi Driver mod

- In-game Infinite health cheat (dus geen trainer!)

Nu heb ik ergens gelezen dat de kans bestaat dat cheats daadwerkelijk het spel fokken, maar dat waren steeds maar vage reacties.

Heeft een van jullie een idee wat concreet de crash kan veroorzaken???

De PC waar ik het op speel is een oudje, maar system specs zijn meer dan voldoende voor het spel. Het spel heeft altijd goed gedraaid in het verleden, hierdoor vind ik het raar dat 't spel nu ineens kuren vertoont.

AMD Athlon 2800 MHZ

NVidia 6800LE 128MB videokaart

512MB RAM

Geplaatst:

Welkom op GTAForum.nl Deamon87 :cya:

Verwijder je modificaties en probeer het opnieuw, met het originele spel. Zoek anders gewoon hulp in de Modding fora. De GTA SA fora zijn bedoeld voor het originele spel, dus zonder modificaties. Lees ook de regels van dit sub-forum: Klik

Geplaatst:

Bedankt voor de snelle reactie! Ik had verwacht dat fora over SA dood zouden zijn hehe

Ik heb zojuist beide mods eraf geknikkerd en ga eens opnieuw beginnen zonder mods..

Maar denk jij dat cheats ook effect kunnen hebben op je systeem? (ik ben nogal lui aangelegd, en wil zsm door de missies heen zonder dood te gaan :puh:)

Geplaatst:

Alleen modificaties kunnen het verloop van het spel belemmeren, cheats niet. Echter, er is één uitzondering onder de cheats, namelijk de Riot-cheat. Die zorgt voor rellen in de straten van GTA San Andreas, maar ook tijdens de missie Madd Dogg zorgt deze ervoor dat het personage springt voordat je de kans krijgt die te redden, met als gevolg dat de missie direct faalt.

Geplaatst:

Gelukkig kan ik zonder problemen rondlopen als een of andere Terminator-gangsta xD

Was al bang dat het daaraan lag, maar waarschijnlijk zal het de Opened Up Mod zijn (Eerdere versies hiervan hebben al eens issues veroorzaakt; telefoonmissies die niet triggeren o.a.)

In ieder geval kudos voor de snelle reacties, dan maar opnieuw beginnen en hopen dat alles nu wel werkt. Update soon (hoop ik)

Geplaatst:

Er is nog een andere missie waar een cheat voor problemen kan zorgen. Gebruik de cheat om geen wanted level te kunnen krijgen niet in de missie >Mike Toreno<. Het effect van die cheat in die missie is namelijk uitermate slecht voor mensen zonder (engelen)geduld. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Update: Me de pleuris geraced om tot in Angel Pine te komen, tot nu toe nog geen rare dingen tegengekomen. (behalve t feit dat ik 'Burning Desires' 4x heb moete doen omdat de debiele brandweer dat wicht bleef overrijden rofl) Nu maar hopen dat ik niet crash op de Catalina-missies al. Dat zou een slecht voorteken zijn.

@_KoE_Mzungu: No wanted level cheat is voor watjes, natuurlijk. Hupsakee, infinite health aan en laat de juut maar kome ^^

UPDATE 2: Zonder problemen '555 We Tip' gedaan. :) Probleem lijkt verholpen ^^

Bewerkt: door Daemon87

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...