Jump to content

gta iv tikt


deefy5

Recommended Posts

hallo, ik heb net nieuwe computer gekocht dus gister heb ik gta iv geinstalleert en hij deed het perfect. Nou wil ik hem vandaag ook spelen alleen nu tikt die heletijd, er staat net zo programma's open als gister.

M.V.G

deefy5

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb sinds kort en nieuwe pc die gta iv volledig moet kunnen draaien.

Toen ik hem gistere speelde kon ik hem gewoon spelen zonder dat ik last van tikken(laggen)had maar toen ik hem vandaag speelde begon hij opeens heel erg te tikken(laggen) Waar kan dit aan liggen.

(ik heb windows 7 (32 bits)

(Moeten jullie weten wat ik in me pc heb zitten moeten jullie het maar even vragen.)

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult GTA IV op lage instellingen moeten zetten, want je processor voldoet niet aan de systeemeisen. Je videokaart is ook niet zo geweldig.

Mvg,

Flitskikker

Ik heb gister een site gevonden waar je kijken of je pc het spel aan kan. Hier zijn 2 foto's ervan:

minimaal:

post-103872-126632427839.jpg

maximaal:

post-103872-126632429635.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

dat programma is wel goed maar ook raar. Dat programma geeft altijd aan dat de procossor te slecht is. Ik heb ook gekeken voor call of duty modern warfare 2 (die ik al uitgespeeld heb) staat ook bij dat ik hem niet voluit kan spelen. maar bij options staat alles op eht hoogste en hij tikte niet. Hoe kan dat?

Bewerkt: door deefy5
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...