patrickje19 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 hallo. wie weet welke toets ik moet gebruiken bij de missie home invasion. om die dozen te jatten. wie weet het laat een bericht achter. groetjes patrickje19 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Als je in het huis bent linker Alt om te sluipen op de pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SuperSiN Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Je kan ook 1x op C drukken, en dan kan je rapper sneaken, het is niet echt de correcte methode, ik weet ook niet 100% of dat wel werkt in "home invasion". Maar het is me op deze manier wel al gelukt onopgemerkt iemand in de rug te nemen. Je kan het natuurlijk ook altijd anders instellen, maar standaard is het Alt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ff vraagje....lees jij nooit de uitleg die word gegeven over hoe je bepaalde dingen moet doen....daar staat het toch echt duidelijk in hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.