BoerBanaan Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 Ik zou wel eens willen weten hoe de wereld nou werkelijk ontstaan is, dus dat wordt een paar miljoen jaren terug Ik heb gehoord dat dat 4,6 miljard jaar geleden was. Ik kan er ook een paar miljoen jaar naast zitten. Maar daar zou ik ook nog wel eens willen zijn ja. Ligt er aan... Want ik geloof in de schepping van God en die zou veel eerder zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 Ik verlang wel naar de tijd: "Morgen" Waarom? Dan is de carnaval voorbij... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 Oftewel, jaren 60 Amerika oftewel, Hier over 500 jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 Ik zou wel eens in de tijd van de Trojaanse Oorlog willen zijn Dus ongeveer 1200 v.C. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 ik zou wel een dagje naar WWII willen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 ik zou wel een dagje naar WWII willen. omg... jij laat het echt klinken alsof het een attractiepark is waar je een ''dagje'' heen wil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommx Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 Ik wil wel es De Eerste & Tweede Wereldoorlog voor 3 dagen ofso meemaken, klinkt interessant. En ook nog es bij de oude Grieken en de farao's, klinkt belovend. (: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2010 Of een dagje bij de dinosaurusen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2010 ik zou wel een dagje naar WWII willen. omg... jij laat het echt klinken alsof het een attractiepark is waar je een ''dagje'' heen wil lol ik bedoel dan ook dat ik het interresant vind he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2010 ik zou wel een dagje naar WWII willen. omg... jij laat het echt klinken alsof het een attractiepark is waar je een ''dagje'' heen wil lol ik bedoel dan ook dat ik het interresant vind he Dat snap ik, maar vond het wel hilarisch op de manier hoe je het zei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freaksken Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2010 Ik zou wel naar veel verschillende tijden willen gaan, maar mss 1 belangrijke daarvan is: hoe het staat met de klimaatopwarming in de toekomst (schoot me zo ineens tebinnen XD) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2010 (bewerkt) Ik zou wel eens willen weten wat voor studie ik later ga doen, dus dan moet ik iets van 2 à 3 jaar de toekomst in Bewerkt: 19 februari 2010 door BanaanDaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forever GTA Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2013 Interessant topic, ik heb er zeker weleens over nagedacht, Zo ook over als je alle goeie dingen van toen nu zou hebben, is het teveel en ben je ook niet gelukkig bovendien zou het leven toen niet echt leuk zijn zonder. Ik zijn zoveel dingen die ik wel mee zou maken, zeker wat de toekomst betreft. Maar ik zou deze tijden wel eens willen zien, ook al waren er nare dingen toen. Maar kijk vooral naar wat men tegenwoordig mist en naar verlangt: De dino tijdperk De jaren 60/70, de tijd van me geboorte jaren 80. De gouden eeuw De Romeinse tijd De middeleeuwen Nog wat waar ik nu niet opkom. Vooral vanwege de belangrijke gebeurtenissen ook, of de beroemde mensen destijds. De verandering/revolutie - vrijheid en flower power. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2013 (bewerkt) BUMP! Nou goed om deze post niet zinloos te laten zijn, zal ik dan maar even ontopic gaan: Ik zou graag eens een kijkje willen nemen in jonge Jaren 60, de oorlog is al een tijdje voorbij, radio en televisie komen op, The Beatles uiteraard. En de jaren 80. Bewerkt: 4 januari 2013 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2013 ik verlang naar de eind jaren 70/begin 80 waarin de ''Metal'' opkwam en je ze toen kon zien voor 5 dollars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.