Gilles19 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Goedeavond ondertussen (: Ik heb deze middag GTA IV voor pc aangekocht voor het lekkere free roaming gevoel en dus ook voor te modden. nu, heb ik ondertussen al een groot aantal auto's proberen installeren dmv de tutorial met SparkIV. nu, start ik gta iv op, en zie ik geen enkel verschil met de oude auto's. ook heb ik de Native Trainer geinstalleerd, en daar dus de auto's meet gespawnd. en nee, er zijn er 2 die wel degelijk werken.. Iemand een idee? Alvast bedankt, Groetjes Gilles. Reageren
.Senne Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Niet vergeten te saven én rebuilden wanneer je een automod installeerde? Reageren
Gilles19 Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Niet vergeten te saven én rebuilden wanneer je een automod installeerde? Nee, alleen deed ik af toe een paar mods na elkaar zonder te saven, ik dacht dat dit niet zo erg was? Reageren
guarnere Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 ik doe, auto importeren. rebuilden, en dan saven. heeft me nog nooit in de steek gelaten Reageren
Gilles19 Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 ik doe, auto importeren. rebuilden, en dan saven. heeft me nog nooit in de steek gelaten Bij iedere auto rebuilden & saven? Reageren
guarnere Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 neej. dat deed ik eerst maar ik import nu gewoon alle wft en wtd files die ik wil vervangen en dan rebuild en save ik pas Reageren
Gilles19 Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 neej. dat deed ik eerst maar ik import nu gewoon alle wft en wtd files die ik wil vervangen en dan rebuild en save ik pas Dat doe ik ook, maarja werkt niet :s Reageren
guarnere Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 (bewerkt) heb je dat rockstar social games open staan? start normaliter op bij het opstarten van je pc, schakel die eens uit, en probeer ze dan eens een voor 1 te importeren en te rebuilden en saven. dus 1auto importeren, rebuilden saven, spark IV wegklikken sparkIV opstarten, 2eauto importeren, rebuilden, saven, sparkIV wegklikken and so on.. zo deed ik het als 'ie de autos niet meteen wou pakken.. Bewerkt: 16 februari 2010 door guarnere Reageren
Gilles19 Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 heb je dat rockstar social games open staan? start normaliter op bij het opstarten van je pc, schakel die eens uit, en probeer ze dan eens een voor 1 te importeren en te rebuilden en saven. dus 1auto importeren, rebuilden saven, spark IV wegklikken sparkIV opstarten, 2eauto importeren, rebuilden, saven, sparkIV wegklikken and so on.. zo deed ik het als 'ie de autos niet meteen wou pakken.. Jup, Rockstar Social games stond open ;s dus, ik zal effe proberen zoals je zegt met het wegklikken Reageren
guarnere Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 ja, ik bedoel dus dat progje afsluiten met wegklikken he :$ Reageren
Gilles19 Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Ja weet ik (: Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 na de laatste patch(of die ervoor) doen veel oudere mods het niet meer dus als je bij de site waar je download naar de datum kunt kijken doe dat dan en neem wat nieuwere mods,ik had eerst ook veel gemodde wagens en na die patch was er bijna geen enkelle mod die het nog deed. Reageren
Gilles19 Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Nou, dat zou wel veel verklaren dan! Heb nu heel de tijd de manier van Guarnere gebruikt & ga hem zo dadelijk ff testen! Op hoop van zege zou ik zeggen (: Reageren
guarnere Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 na de laatste patch(of die ervoor) doen veel oudere mods het niet meer dus als je bij de site waar je download naar de datum kunt kijken doe dat dan en neem wat nieuwere mods,ik had eerst ook veel gemodde wagens en na die patch was er bijna geen enkelle mod die het nog deed. misschien ff opnieuw installeren dan, want ik heb random skins gepakt en met sparkIV in de cdimage gezet en ze werken prima... Reageren
Gilles19 Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Sorry voor de dubbelpost maar HET WERKT! Bedankt iedereen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.