Jump to content

MW2 dvd probleem.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, ik zal beginnen met mijn verhaal te doen.

2 maanden geleden sprong mijn kat op de xbox360, en deze viel om en maakt 3 diepe ronde krassen in de DVD (CoD:MW2).

Toen heeft mijn vader geprobeerd het met eens speciale pasta te repareren, dit lukte, en heb ik eerst de game naar mijn hard drive gekopieerd voor als ik later weer zou problemen krijgen met de dvd.

Een paar weken later kreeg ik het 'geen beeld wel geluid' fenomeen op mijn xbox.

Deze heb ik naar Microsoft opgestuurd en 6 dagen later had ik al een nieuwe.

Het probleem is nu, het spel staat nog op de harddrive, maar omdat het een andere xbox is kan ik het niet spelen via de harddrive (omdat het via de oude xbox geregistreerd is dus moet je het spel dan van de harddrive verwijderen en er terug op zetten)

Ik was dus lui, en besloot gewoon het spel van mijn harddrive te verwijderen en gewoon via de dvd te spelen.

Nu heb ik weer problemen met de dvd (disc unreadable)en ik wou het opnieuw proberen te fixen met die speciale pasta.

Het probleem is nu echter; Ik heb veeeeel te veel gebruikt!

Het is een vettige smeerboel op de dvd. (allemaal vettige vegen enz.)

Hoe krijg ik dit er weer af? Zodat ik MW2 terug op mijn harddrive kan zetten en weer kan spelen? :(

Alvast bedankt!

Mvg,

ColaGlas :D

Bewerkt: door ColaGlas
Geplaatst:

Met Cola? Het schijnt behoorlijk door dingen heen te kunnen branden?

Nee, effe zonder gein. Misschien kun je het eraf poetsen met een warm vochtig doekje o.i.d. Of ander een nieuwe MW2 kopen op marktplaats ofzo. :puh:

Geplaatst:

Ik zou die DVD met wat afwasmiddel in lauwwarm water proberen schoon te maken. Zoals ie nu is, heb je er niks aan, dus je hebt niets te verliezen.

Geplaatst:

Als er een Gamemania dicht bij jou in de buurt is

dan kunnen die je helpen

die maken de DVDs helemaal goed voor maar een paar euro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...