Jump to content

Problemen met router?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Sinds een paar dagen hebben we thuis geen draadloos internet meer. Ik zou niet meer weten wat het probleem zou kunnen zijn, en we hebben al van alles geprobeerd.

We hebben met draad wel internet, maar draadloos gaat het niet meer. Wel heb ik met mijn PSP opgemerkt dat hij die verbinding niet ondersteund.

Weet iemand nog een oplossing? We hebben een Cisco Linksys geloof ik(Dat staat op de verpakking in ieder geval).

Groetjes,

Indycar series

Bewerkt: door Indycar series
Geplaatst:

Ik heb dit gevonden op internet:

Hey, i had the same problem and i fixed it myself by going to dis site, it guided me thru my whole steup http://www.microsoft.com/athome/moredone/wirelesssetup.mspx

For Linksys users only(type in this on ur address bar):

http://192.168.1.1

and it will ask for ur username and password. The factory username and password is:

Username:

admin

Password:

admin

Then u config it and it'll soon start working.

Bron.

Misschien heb je er iets aan of staat er nog iets anders nuttigs op die pagina. :)

Geplaatst:

Is er nog een SSID (de naam) van je router online?

zo nee, dan staat de wifi mogelijkheid uit, dit kun je dan doen door naar 192.168.1.1 te gaan, en dan daar inloggen met gegevens (indien nodig) en dan moet je naar de settings, en daar kun je ook wlan settings instellen.

Ik ben niet helemaal handig met linksys, maar het zal niet te moeilijk moeten zijn ;)

Geplaatst:

Je bent toch wel zo slim geweest om de router van te voren te configureren op een computer die via een kabel verbinding maakt met het internet en daarmee de standaard inlog gegevens verandert?

Geplaatst:

Is er nog een SSID (de naam) van je router online?

zo nee, dan staat de wifi mogelijkheid uit, dit kun je dan doen door naar 192.168.1.1 te gaan, en dan daar inloggen met gegevens (indien nodig) en dan moet je naar de settings, en daar kun je ook wlan settings instellen.

Ik ben niet helemaal handig met linksys, maar het zal niet te moeilijk moeten zijn ;)

Zeg wordt ik hier compleet genegeerd tegenwoordig? :{

Geplaatst:

De topicstarter is na het stellen van zijn vraag niet meer online geweest. :)

Geplaatst:

De topicstarter is na het stellen van zijn vraag niet meer online geweest. :)

Ik bedoelde dat joopykoopy exact hetzelfde vertelde als ik deed.

Geplaatst:

Ben ik weer.

We hebben het probleem gevonden: Hij bleek op de verkeerde verbinding te staan(Ik bedoel met beveiliging etc.)

Nadat we wat uitgeprobeerd hebben, kwamen we erachter dat bovenstaande het probleem was.

Toch kan ik met mijn PSP nog niet op internet, maar dat is niet zo'n groot probleem.

Groetjes en bedankt,

Indycar series

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...