MostWantedKid Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Type: Signature Stijl: Red Dead Redemption Grootte: 500x150 px Voorbeeld: Klik hier Tekst: MostWantedKid Rand: - Kleuren: Zwart en Wit Render (optioneel): - Extra (optioneel): Tekst moet in zelfde lettertype als Red Dead Redemption Reageren
Kloep Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Indien iemand mij aan het Red Dead Redemption font kan helpen (hier of in het font zoektopic) maak ik deze voor je. Reageren
Kloep Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Dit gaat zo niet echt werken. Ik ben een tijdje afwezig geweest ivm gebrek aan internet. Daarnaast heb ik een nieuwe PC waar nog geen Photoshop opstaat. Indien er iemand is die deze aanvraag van me wilt overnemen, be my guest. Ik heb weer Photoshop, dus ik kan hem maken. Is dit een beetje wat je in gedachten had? Bewerkt: 28 februari 2010 door Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.