Kloep Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Goedemiddag, Voorheen gebruikte ik altijd in Windows XP de netwerklocaties als FTP om gemakkelijk bestanden via FTP op mijn website te zetten. Nu zit ik met een nieuwe computer waar Windows 7 opstaat, en hier kan ik deze netwerklocaties niet vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden? Of heeft iemand misschien een gemakkelijk FTP programma waarmee ik enkel bestanden hoef te verslepen? Alvast bedankt. Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Gebruik FileZilla om je bestanden via FTP te verzenden. Ik gebruik het zelf ook en het is heel makkelijk in gebruik. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Wat je ook kunt doen is dit: Ga naar Deze Computer Rechts klikken Netwerklocatie toevoegen Klik 2 keer op Volgende Vul dit in: ftp://jeftp-server: Klik op 'Volgende' Anoniem aanmelden uitvinken en je gebruikersnaam invullen. Voer de naam in die je wilt als je Deze Computer opent. Daarna klik je op volgende en dan weer op volgende. Voer je wachtwoord in. Klaar! Nu ben je in je FTP Server via Windows Verkenner! Reageren
Kloep Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Dank je wel beide. De manier van Zamg0d1 was in principe degene die ik zocht, maar FileZilla lijkt me wel een handig programma. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Dank je wel beide. De manier van Zamg0d1 was in principe degene die ik zocht, maar FileZilla lijkt me wel een handig programma. Is het ook Ik vind Filezilla toch fijner, maar nadeel van Filezilla bij mij is, als ik bijvoorbeeld een bestand wil bewerken moet ik hem eerst weer downloaden en dan pas kan ik hem weer openen,daarna bewerken, opslaan en weer uploaden. Dus om bestanden te bewerken heeft via Windows Netwerk mijn voorkeur, maar als je hier geen problemen mee hebt zou ik Filezilla gebruiken Reageren
Kloep Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 (bewerkt) Ik heb sowieso altijd een volledige back-up van de site op mijn PC staan, en van daaruit bewerk ik de bestanden. Ik heb er dus geen problemen mee. Bewerkt: 16 februari 2010 door Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.