Jump to content

disconnected from game session


tommelienas

Recommended Posts

Zoekend op dit forum met het probleem disconnected from game session tijdens gta op pc. Ik heb een router, een draadloze philips ckw7740n router. Wie weet hoe ik op deze router een poort kan openen? Ook geeft de pc af en toe aan: disconnected....iets met slow en pc. Ik meer mogelijkheden op mijn pc zitten dan het spel aangeeft, wie weet wat ik hiermee kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoekend op dit forum met het probleem disconnected from game session tijdens gta op pc. Ik heb een router, een draadloze philips ckw7740n router. Wie weet hoe ik op deze router een poort kan openen? Ook geeft de pc af en toe aan: disconnected....iets met slow en pc. Ik meer mogelijkheden op mijn pc zitten dan het spel aangeeft, wie weet wat ik hiermee kan?

Disconnected from the game session wil zeggen dat ze je hebben verwijderd van een meeting... Soms is dat omdat ze je niet goed vinden spelen of misschien juist TE goed enz... Heb ik ook heel vaak.

PS: bedoel je het zo??? Of heb ik niet begrepen wat je vraagt?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoekend op dit forum met het probleem disconnected from game session tijdens gta op pc. Ik heb een router, een draadloze philips ckw7740n router. Wie weet hoe ik op deze router een poort kan openen? Ook geeft de pc af en toe aan: disconnected....iets met slow en pc. Ik meer mogelijkheden op mijn pc zitten dan het spel aangeeft, wie weet wat ik hiermee kan?

ik dacht dat het aan mijn router lag en soms geeft het spel ook aan disconnected because your computer runs to slowly

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zegt het al, je computer werkt te langzaam. Ik denk ook dat het aan je verbinding ligt. Verder weet ik ook niet wat je er mee moet doen.

Ik zat er zelf aan te denken dat ik een poort in mijn router moet openen maar helaas heb ik daar de ballen verstand van. Ik denk zelf niet dat het aan mijn snelheid ligt. Ik heb net een nieuwe pc die meer geheugen ec heeft dan het spel vraagt. Misschien dat er iemand is die mij daar mee helpen kan vandaar ook mijn vraag of iemand toevallig dezelfde router heeft als ik en wat ik verder moet invoeren enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Je moet er voor zorgen dat UpNp open staat.

staat open geen resultaat helaas!

ik zette onder laatst UNPN aan en toen deed de telefoon het niet meer en kon niet meer inloggen op mn modem :S

Link to comment
Delen op andere websites

We appreciëren je hulp ten zeerste, maar in een topic reageren van één of twee jaar oud helpt niet echt. ;) Kijk in het vervolg dus eerst even naar de datum van het laatst geplaatste bericht voor je ergens op reageert.

Bij deze je twee gebumpte topics gesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...