Jump to content

gta4 kan niet geïnstalleerd worden


llllllllll

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • llllllllll

    17

  • wesley123

    11

  • KillerZero86

    2

  • Kryziek

    1

Top Posters In This Topic

Posted Images

Elk krasje, groot of klein, kan keihard fataal zijn.

Ik heb het ook gehad met een spel, er was op de gehele CD geen kras te vinden op een heel klein knullig krasje na. Maar mooi dus dat dat ene kleine kasje ervoor zorgde dat ik het spel niet kon installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Elk krasje, groot of klein, kan keihard fataal zijn.

Ik heb het ook gehad met een spel, er was op de gehele CD geen kras te vinden op een heel klein knullig krasje na. Maar mooi dus dat dat ene kleine kasje ervoor zorgde dat ik het spel niet kon installeren.

ja maar ik dit probleem eerder gehad GEEN krasje, de volgende dag (me vader is er de hele nacht mee bezig geweest) deed ie het wel!, op een andere pc met de zelfde dvd met krassen deed ie het het ligt (denk ik) aan de pc, maar wat kan ik er aan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zei bij de meeste zaken kortom dat betekent dat bij 90% van de zaken waar ze dvd's etc. verkopen ze hem wel polijsten.

okey bedankt ik zal dit weekend wel ff bij EP Uithuizen kijken, maar wat gaat me dit kosten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...