_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Dat verschilt echt per winkel. Sowieso zorgt het polijsten van een CD / DVD geen volle 100% garantie dat die het daarna wel goed doet. Sommige winkels vragen hier een bepaald bedrag voor en er schijnen ook winkels te zijn die het gratis doen. Niet elke computer/games winkel biedt deze service. Misschien kan je je eerst even oriënteren met een zoekmachine. Succes Reageren
llllllllll Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 maar ik om net op een idee; op de ene pc deed ie het wel, op de andere niet, als die ene computer de disk wel kan lezen, kan ik OOK de drive verwisselen Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 ja kan je ook doen Reageren
llllllllll Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 (bewerkt) ja kan je ook doen "JAY" ik ga er NU mee bezig EDIT: het kan niet, *1 ik krijg m niet los *2 de ene is een SATA, en de andere niet Bewerkt: 6 maart 2010 door llllllllll Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.