Jump to content

Zwart beeld

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor de keren dat je online bent, wil je dan wel even de posts doorlezen die al geplaatst zijn? Je geeft bijna geen nieuwe informatie en de nieuwe informatie die je geeft is niet nuttig en/of heeft niks met dit topic te maken.

Geplaatst:

Voor de keren dat je online bent, wil je dan wel even de posts doorlezen die al geplaatst zijn? Je geeft bijna geen nieuwe informatie en de nieuwe informatie die je geeft is niet nuttig en/of heeft niks met dit topic te maken.

lol tuurlijk lees ik het door.

en ik kan wel zeggen ''loop alles na''

maar dat helpt tog niks??

ik leg het hier redelijk goed uit en zo als ik het uit gelegd heb ben ik ook achter het probleem gekomen dus euh...

wat is het probleem??

Geplaatst: (bewerkt)

ik leg het hier redelijk goed uit en zo als ik het uit gelegd heb ben ik ook achter het probleem gekomen dus euh...

wat is het probleem??

Het probleem is dat je niet goed leest. De topic starter heeft een onboard kaart, die zit er altijd goed in en andere kaarten hebben vaak geen invloed op het wel of niet weergeven van de POST berichten enzovoort. De topic starter heeft sowieso niks gezegd over een BIOS update, dus dat kan je buiten beschouwing laten.

En doe alsjeblieft iets aan je post stijl want het is echt geen gezicht en lastig om te begrijpen, correct gebruik van interpunctie en hoofdletters zou geen overbodige luxe zijn.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

wat is het probleem??

Het probleem is dat je niet goed leest. De topic starter heeft een onboard kaart, die zit er altijd goed in en andere kaarten hebben vaak geen invloed op het wel of niet weergeven van de POST berichten enzovoort. De topic starter heeft sowieso niks gezegd over een BIOS update, dus dat kan je buiten beschouwing laten.

En doe alsjeblieft iets aan je post stijl want het is echt geen gezicht en lastig om te begrijpen, correct gebruik van interpunctie en hoofdletters zou geen overbodige luxe zijn.

so what?

ik typ zoals ik zelf wil en ik leg het uit ozals ik zelf wil.

als jij dat probleem had en je deed wat ik uit heb gelegd dan was je probleem nu opgelost.

en niemand zegt altijd 100% wat hij heeft gedaan.

ik geef ook alleen maar voorbeelden.

als je mijn posts niet goed vind ok... maar ga me niet zeggen wat ik moet doen

Gedragsregels

Ongewenst gedrag

* Schelden, vloeken, pesten, ruziezoeken, provoceren.

* Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren)

* Dubbelposten (twee of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic)

* Posten van e-mailaddressen.

* Vragen om een "slotje" of ander moderatorgedrag.

* Feiten verzinnen (bijv. verzonnen easter eggs)

* Br33z4h/MSN-taal (ipv. ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens)

Lees de laatste zin eens ^_^

Bewerkt: door Kryziek

Gedragsregels

Ongewenst gedrag

* Schelden, vloeken, pesten, ruziezoeken, provoceren.

* Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren)

* Dubbelposten (twee of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic)

* Posten van e-mailaddressen.

* Vragen om een "slotje" of ander moderatorgedrag.

* Feiten verzinnen (bijv. verzonnen easter eggs)

* Br33z4h/MSN-taal (ipv. ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens)

Lees de laatste zin eens ^_^

O.M.G.

Wat jullie willen.

Als jullie zo kinderachtig gaan doen jezus... paar jaar geleden kon je nog rustig typen zonder dat er op je vingers gekeken werd.

Maar ok als dat de regels zijn... :tu:

(jullie gaan wel erg off-topic)

OT:topic maker lukt het daar?

Bewerkt: door graafschap.b
Geplaatst:

Kryziek, bij ongewest gedrag hoort ook ''mod gedrag''

Ik denk dat mijn hele moederbord het niet meer doet. Ik heb hier nog een moederbord liggen van een andere pc die dezelfde probleem heeft :7

Als iemand nog pentium 4 moederkaart ergens heeft liggen, stuur dan naar mij toe :cry:

Geplaatst:

Ik denk dat mijn hele moederbord het niet meer doet. Ik heb hier nog een moederbord liggen van een andere pc die dezelfde probleem heeft :7

Als iemand nog pentium 4 moederkaart ergens heeft liggen, stuur dan naar mij toe :cry:

Ik raad je aan om een advertentie op de vraag & aanbod van Tweakers te zetten, maar je zit wel met een probleem: de Pentium IV kwam uit op 2 verschillende sockets (S478 en LGA775) en uit de informatie die jij gegeven hebt kan ik dus niet opmaken of we te maken hebben met een oudere S478 of een LGA775. Weet je toevallig nog de kloksnelheid van de processor..?

Geplaatst:

Ik raad je aan om een advertentie op de vraag & aanbod van Tweakers te zetten, maar je zit wel met een probleem: de Pentium IV kwam uit op 2 verschillende sockets (S478 en LGA775) en uit de informatie die jij gegeven hebt kan ik dus niet opmaken of we te maken hebben met een oudere S478 of een LGA775. Weet je toevallig nog de kloksnelheid van de processor..?

Ik koop een nieuwe pc. Dan ben ik van dat schroot af.

Geplaatst:

Ik koop een nieuwe pc. Dan ben ik van dat schroot af.

om er achter tekomen of je mobo kapot is gewoon alles vervangen en als je dan het probleem nog houd koop dan een nieuw mobo met processor.

dat is goedkoper dan gelijk alles nieuw halen

Geplaatst:

om er achter tekomen of je mobo kapot is gewoon alles vervangen en als je dan het probleem nog houd koop dan een nieuw mobo met processor.

dat is goedkoper dan gelijk alles nieuw halen

Ik heb nog over dit probleem na zitten denken en er is nog één mogelijke schuldige: de voeding. Heb een dergelijk probleem jaren geleden ook gehad en toen moest de voeding vervangen worden. Enige verschil was dat het een dedicated videokaart was, maar je weet nooit... Ik zou het toch nog even uitproeren als dat niet teveel gedoe is.

Dat zou nou mogelijk de voeding zijn. Mijn 9600GT die ik vroeger heeft een weekje gedraaid op een voeding van 350W waardoor de kaart raar begon te doen. Het beeld schokte of ik had in GTA IV allemaal slechte zwarte schaduwen.

Bewerkt: door Deluxo
Geplaatst:

Dat zou nou mogelijk de voeding zijn. Mijn 9600GT die ik vroeger heeft een weekje gedraaid op een voeding van 350W waardoor de kaart raar begon te doen. Het beeld schokte of ik had in GTA IV allemaal slechte zwarte schaduwen.

Ik heb nieuwe voeding ook al gebruikt. Dat lukt ook niet.

Geplaatst:

Geheugen kaartjes,

Bij kapot geheugen of geheugen dat niet (meer) goed in de steun zit, krijg je dit.

als dat niet het geval is, moet je tog je monitor/video kaart checken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...