K1pc0rn Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Weet iemand een programmaatje zodat je het beeld van een filmpje kan veranderen dus bijvoorbeeld bij dit filmpje van mij: dat je bijvoorbeeld de voorkant van de auto ziet en niet de achterkant Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Weet iemand een programmaatje zodat je het beeld van een filmpje kan veranderen dus bijvoorbeeld bij dit filmpje van mij: dat je bijvoorbeeld de voorkant van de auto ziet en niet de achterkant Je filmt de achterkant en wilt de voorkant zien ? Dat gaat natuurlijk niet, je moet de voorkant toch filmen om het te kunnen zien Of begrijp ik het verkeerd ? Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 jawel dat kan wel, op de pc versie van gta4 Met F2 worden filmpjes van ongeveer 1 minuut opgeslagen, deze kun je dan met de video editor bewerken en verschillende camera standpunten gebruiken, als hij af is kun je het filmpje renderen en word hij in een .avi bestand opgeslagen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.