Crusher!! Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Hallowtjes, Weet iemand hoe je met hamachi samen gta iv kan spelen? Reageren
Kryziek Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Als je op goole gta iv hamachi zoekt krijg je veel resultaten waar het antwoord in staat. Ik zit nu op me mobiel dus kan ff niets opzoeken. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Via de PC met mods. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Als je op goole gta iv hamachi zoekt krijg je veel resultaten waar het antwoord in staat. Ik zit nu op me mobiel dus kan ff niets opzoeken. Oke thanks Via de PC met mods. wat bedoel je? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Hij bedoelt dat je via GTA IV via Hamachi kunt spelen (met een gemodde versie, omdat zijn vrienden dat ook hebben). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.