Jump to content

Acer webcam

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik heb sindskort met mijn laptop een probleem met de cam... als ik hem aanzet op MSN dan valt ie af en toe uit...

Ik heb me windows ondertussen ook een keer vervangen, maar hij doet het nogsteeds

De driver voor de "Acer crystal eye" heb ik netjes van hun site gehaalt, bij het goede laptopje weg...

Het gaat om de Acer Aspire 5536G

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Waarschijnlijk is hij gewoon gaar. Als je je hele HDD geformatteerd hebt en hij doet het nog steeds dan is het sowieso een hardwarematig probleem.

Geplaatst:

hmm, dat zou rot zijn, hij is nog geen jaar oud >.< en heb de laptop voor school ook nodig :S

Op school heb je geen webcam nodig.

Geplaatst:

nou, nee idd :puh:

maar thuis (A) dan is het een ander verhaal ;)

maar via de acer crystal eye doet ie het wel in 1x goed :S op ubuntu ook, dus kan het iets in WLM zijn?

Geplaatst:

nou, nee idd :puh:

maar thuis (A) dan is het een ander verhaal ;)

maar via de acer crystal eye doet ie het wel in 1x goed :S op ubuntu ook, dus kan het iets in WLM zijn?

Als admin uitvoeren misschien?

Geplaatst:

nou, nee idd puh2.gif

maar thuis (A) dan is het een ander verhaal knipoog.gif

Als admin uitvoeren misschien?

Ik zal het vanavond als ik de kans heb even uitproberen :) Momenteel ben ik op stage :$ dus heb wat minder tijd achter dat ding :puh:

Geplaatst:

Ik denk dat het aan WLM ligt wat ik heb ook een acer notebook met een crystel eye webcam.

Eerder deed ie het wel gewoon in WLM maar sinds een tijdje valt ie om de paar seconden uit.

ikzelf heb ook nog geen oplossing gevonden...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...