007 Harings Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Wat een stom topic. Zo kan je duizend topics maken: "Komt GTA IV ooit uit voor de PSP?" "De Stories, komen die uit voor de PC?" "GTA3, komt die ooit uit voor de PSP?" Wishfull thinking, as i said. Nutteloos topic. Dan zullen we maar niet over jou beginnen hé. Als het u niet intereseert, moei u dan niet ! >>> Door Svenie: Hou het a.u.b. vriendelijk.<<< Royal Sadness. :7 Maar nee, hij komt niet voor de PC. Rockstar heeft nu wel andere dingen aan het hoofd. Je hebt gelijk en als Chinatown wars op de pc uitkwam dan zou ik hem toch niet willen er zijn betere games van GTA Reageren
nino.g Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 ze zouden hem misschien als derde uitbreiding van Gta 4 kunnen maken? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 ze zouden hem misschien als derde uitbreiding van Gta 4 kunnen maken? Ik vind dat gta IV toch wel genoeg heeft gedaan. Een totaal nieuwe gta bijvoorbeeld. Dat zal leuk zijn. Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Kon je GTA 1/GTA 2 niet spelen in GTA IV? Misschien in de volgende GTA GTA CW Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Je bedoelt dat je gta I en II 3D kan spelen? Dit komt niet uit. Ik weet het super zeker. GTA IV heeft uitbereidingen: The lost and damned, The ballad of gay Toni en Episodes from Liberty City. Maar ik denk niet dat echter deze gta's het gaan doen hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.