Jump to content

koptelefoon probleem


Dr.Oppai

Recommended Posts

hallo allemaal,

ik heb sinds vandaag een probleem met mijn koptelefoon,daar komt nu alleen nog geluid uit de linker speaker en uit de andere niks maar als ik het touwtje dat eraan zit draai dan doet hij het vaak,maarja ik kan niet de heletijd met dat ding in me hand blijven zitten als ik aan het gamen ben.

is het een bekend probleem bij een van jullie of weten jullie raad hiermee?vertel het dan AUB :)

bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal,

ik heb sinds vandaag een probleem met mijn koptelefoon,daar komt nu alleen nog geluid uit de linker speaker en uit de andere niks maar als ik het touwtje dat eraan zit draai dan doet hij het vaak,maarja ik kan niet de heletijd met dat ding in me hand blijven zitten als ik aan het gamen ben.

is het een bekend probleem bij een van jullie of weten jullie raad hiermee?vertel het dan AUB :)

bedankt!

Heb ik ook bij 1 van me koptelefonen, het bleek aan he draadje te liggen... Sindsdien heb ik een nieuwe gekocht en die werkt nu wel super.

Link to comment
Delen op andere websites

Welk merk? Welk type? Wanneer gekocht? Garantietermijn verlopen? Schade gehad? (Laten vallen, zwemles gegeven, etc..)

Je informatie is wel heel erg beperkt, je maakt meer kans op nuttige info en tips wanneer je iets meer informatie vrijgeeft. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Welk merk? Welk type? Wanneer gekocht? Garantietermijn verlopen? Schade gehad? (Laten vallen, zwemles gegeven, etc..)

Je informatie is wel heel erg beperkt, je maakt meer kans op nuttige info en tips wanneer je iets meer informatie vrijgeeft. :)

merk:steelseries

type:kan het zijn dat dat 4H is?dat staat tenminste onder steelseries.

gekocht:denk een half jaar geleden.

garantie:ik heb geen flauw idee.

schade:heb hem een paar maanden terug wel een keer laten vallen maar dan zou dat toch wel eerder problemen moeten geven lijkt me.

edit: http://www.steelseries.com/int/products/audio/4h/information dit is hem.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...