PorZ19 Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 ik heb sinds januari een Sennheiser CX 150 oordopjes deed het prima. tot dat sinds een paar dagen het linker oortje amper geluid geeft heel zachtjes ter vergelijking met het andere oortje die het prima doet. (als mijn Volume op 18 staat (max. 25) lijkt het of het andere oortje maar op 2 staat het ligt niet aan mijn mp3 speler, ik heb de oortjes die ik er bij gekregen had. geprobeerd maar die deden het prima. wat zou het probleem kunnen zijn? ik denk zelf dat de kabeltje kapot is van binnen wie weet raad of wie kan me meer vertellen. Reageren
LukRacer Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Misschien ligt het aan het oorsmeer op het ding dat je in het oor doet. Grapje. Misschien ligt het aan dat ding dat je in je oor doet (en waar uiteraard geluid uit komt), dat dar niet iets lekker zit? Reageren
PorZ19 Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 (bewerkt) zou ook kunnen, maar ik ga dat ding niet zomaar open maken ik ga vrijdag naar de winkel waar ik hem gekocht heb, en kijken wat die zeggen. ik vind het wel slecht hoor, na een maand al een bijna kapot oortje ook getest op de pc dat maakt niks uit of ik hem nou in me mp3 speler stop of in de pc. het linker oortje blijft te weinig volume geven Bewerkt: 17 februari 2010 door PorZ19 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Dit had ik ook Maar dan helaas on het rechter oortje, nadelig is dat ik het garantie bonnetje kwijt was Reageren
Jowx Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Dit had ik ook Maar dan helaas on het rechter oortje, nadelig is dat ik het garantie bonnetje kwijt was Een van je rekeningafschriften kan hierin de oplossing bieden, mits je met PIN betaald hebt natuurlijk. Op je afschrift staat de naam van de winkel, het aankoopbedrag en meestal ook een kenmerk. Met behulp van dat kenmerk kunnen ze opzoeken wel bonnetje daar aan vast kleeft, waardoor je dus kan bewijzen dat je recht hebt op garantie. ^^ Wanneer je contant betaald hebt kun je eventueel nog kijken wanneer en hoe laat je de aankoop deed. Sommige, veelal de grotere warenhuizen, kunnen opzoeken of en wat er op dat tijdstip is afgerekend. Als jouw product er dan 'toevallig' bij staat heb je wellicht kans dat je alsnog gebruik kan maken van je garantie. ^^ Reageren
moechy Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Kan een slecht contactje zijn. Maak het einde dat je in je mp3 steekt een klein beetje vochtig door er aan te likken en steek het er dan in. Als dit helpt is het gewoon een slecht contact aan je plug. En voor er een of andere me gaat verwijten als idioot en dat dit onzin is : Dit weet ik van een leerkracht van elektriciteit.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Dit had ik ook Maar dan helaas on het rechter oortje, nadelig is dat ik het garantie bonnetje kwijt was Een van je rekeningafschriften kan hierin de oplossing bieden, mits je met PIN betaald hebt natuurlijk. Op je afschrift staat de naam van de winkel, het aankoopbedrag en meestal ook een kenmerk. Met behulp van dat kenmerk kunnen ze opzoeken wel bonnetje daar aan vast kleeft, waardoor je dus kan bewijzen dat je recht hebt op garantie. ^^ Wanneer je contant betaald hebt kun je eventueel nog kijken wanneer en hoe laat je de aankoop deed. Sommige, veelal de grotere warenhuizen, kunnen opzoeken of en wat er op dat tijdstip is afgerekend. Als jouw product er dan 'toevallig' bij staat heb je wellicht kans dat je alsnog gebruik kan maken van je garantie. ^^ Ja dat zei mijn moeder ook al, helaas geeft BCC alleen garantie als de speakers in de oordopjes kapot gaan, helaas ging een paar dagen later in mijn broekzak het rubber van de kabel kapot toen het tussen mijn Slide-Telefoon kwam Dus garantie weg, €30,- weg Reageren
Jowx Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ja dat zei mijn moeder ook al, helaas geeft BCC alleen garantie als de speakers in de oordopjes kapot gaan, helaas ging een paar dagen later in mijn broekzak het rubber van de kabel kapot toen het tussen mijn Slide-Telefoon kwam Dus garantie weg, €30,- weg Hoe lang had je het product al in bezit op het moment dat het defect ging? Bij normaal gebruik dienen producten een redelijke tijd mee te gaan, garantie uitsluiten op bepaalde defecten kan wettelijk gezien niet. Tenzij je er buitensporig mee bent om gegaan of het om de toegestane uitsluitingen (slijtage e.d.) gaat zijn ze verplicht om kosteloos te repareren of een vervangend product aan te bieden. Maar goed, een kapot rubbertje () vanwege het klem zitten in je zak kan uitgesloten worden als een eigen gebrek. Dus ik ben bang dat je inderdaad weinig kans maakt, dit valt niet onder de garantie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.