Jump to content

Nederlandse Politie auto

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier mijn creatie voor een Nederlandse Politie auto voor SA

23432403.jpg

28720329.jpg

83688144.jpg

Update:

Klik voor Download(met toestemming van maker)

Bewerkt: door Jrick88
Geplaatst:

is het een texure mod of heb je het model ook zelf gemaakt?

als het een texture mod is moet je wel toestemming van de maker hebben

voor de rest ziet het er erg goed uit

Geplaatst:

@Keessie, er stond eerst onder dat hij toestemming heeft van de modeler, maar dat heeft hij blijkbaar verwijderd.

Voor de rest vind ik het een geslaagde texture mod, alle dingen kloppen volgens mij, de strepen en dergelijke! :tu:

Ja ik heb toestemming van de maker van de carmod, vandaar dat hij nu ook te downloaden is.

Maar zal het er nog even bijzetten :engel:

En bedankt voor goede reacties!

Dit is niet van hem!

kijk eens op de 2de pagine (http://www.gtaforum.nl/topic/106350-nederlandse-politie-opel-vectra/) heeft onbekendeiv het ook al gemaakt dus hij heeft gewoon weer hergepresenteert op het forum en op gtainside.com gezet.

alleen heb jij op de achter kant iets bijgeplakt zodat het er niet helemaal op leek (denk ik)

Grtzz Max

Oke, enige wat ik kan zeggen is dat ik het toevallig vind dat er al een nederlandse politie skin is gemaakt van de politie auto van firestone (dit wist ik namelijk niet), maar deze texture heb ik zelf gemaakt en dat is ook tezien want de striping is erg verschillend.

En dat ik heb op gtainside.com heb gezet is omdat ik daar ook de auto van firestone heb zien staan, en ik had hem ook toestemming gevraagt om de texture van mij op gtainside.com te plaatsen.

Jammer dat er gelijk beschuldigingen uitgaan zonder dat men zeker weet of ze gelijk hebben.

eerlijk gezegd is deze auto niet op mijn wagen gebasseerd. ik zie namelijk aardig wat verschillen tussen de mijne en deze. ik wil best wel wat concurentie hebben!

zie hier mijn politie:

post113447125837741211.jpg

post11344712583774414.jpg

ik ben nu weer bezig met updates en heb al wat nieuwe wagens gemaakt.

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Omdat ik ook al op gtainside.com wordt beschuldigt door onbekendeiv zelf dat ik het van hem gejat heb zal ik vandaag bewijzen dat ik de texture zelf gemaakt heb, door middel van een afbeelding hoe ik heb gedaan heb!

Geplaatst:

Hier het bewijs dat ik deze texture voor de nederlandse politie zelf gemaakt heb.

bewijspolitetexture.png

Ik heb het PSD bestand geopend in photoshop en hier de witte achtergrond weggehaalt, wat er dan overblijft zijn de striping en logo's die ik gemaakt heb op de texture van de opel astra van Firestone

Voor de striping heb ik gebruik gemaakt van een afbeelding van Wikipedia , verder had ik voorbeelden van Google en ook het logo van de politie en 112 logo zijn van Google.

Hier enkele logo’s waar ik gebruik van heb gemaakt in photoshop:

Politie telefoonnummers

Striping

Opel Astra Politie

Dus nogmaals, Onbekendeiv, ik wist niet dat jij ook een politie texture had gemaakt, ik had deze zelf gemaakt en het leek me leuk om deze met anderen te delen omdat ik hem persoonlijk erg geslaagd vind. Ik hoop hierbij genoeg te hebben bewezen dat ik geen gebruik heb gemaakt van jou texture en dat ik hier ook niet meer van beschuldigd wordt.

Met vriendelijke groet,

Jrick88

Geplaatst:

Hier mijn creatie voor een Nederlandse Politie auto voor SA

*plaatjes*

Klik voor Download(met toestemming van maker)

Ja ik heb toestemming van de maker van de carmod, vandaar dat hij nu ook te downloaden is.

Maar zal het er nog even bijzetten :engel:

En bedankt voor goede reacties!

Dit is niet van hem!

kijk eens op de 2de pagine (http://www.gtaforum.nl/topic/106350-nederlandse-politie-opel-vectra/) heeft onbekendeiv het ook al gemaakt dus hij heeft gewoon weer hergepresenteert op het forum en op gtainside.com gezet.

alleen heb jij op de achter kant iets bijgeplakt zodat het er niet helemaal op leek (denk ik)

Grtzz Max

Oke, enige wat ik kan zeggen is dat ik het toevallig vind dat er al een nederlandse politie skin is gemaakt van de politie auto van firestone (dit wist ik namelijk niet), maar deze texture heb ik zelf gemaakt en dat is ook tezien want de striping is erg verschillend.

En dat ik heb op gtainside.com heb gezet is omdat ik daar ook de auto van firestone heb zien staan, en ik had hem ook toestemming gevraagt om de texture van mij op gtainside.com te plaatsen.

Jammer dat er gelijk beschuldigingen uitgaan zonder dat men zeker weet of ze gelijk hebben.

Hier het bewijs dat ik deze texture voor de nederlandse politie zelf gemaakt heb.

*plaatje*

Ik heb het PSD bestand geopend in photoshop en hier de witte achtergrond weggehaalt, wat er dan overblijft zijn de striping en logo's die ik gemaakt heb op de texture van de opel astra van Firestone

Voor de striping heb ik gebruik gemaakt van een afbeelding van Wikipedia , verder had ik voorbeelden van Google en ook het logo van de politie en 112 logo zijn van Google.

Hier enkele logo’s waar ik gebruik van heb gemaakt in photoshop:

Politie telefoonnummers

Striping

Opel Astra Politie

Dus nogmaals, Onbekendeiv, ik wist niet dat jij ook een politie texture had gemaakt, ik had deze zelf gemaakt en het leek me leuk om deze met anderen te delen omdat ik hem persoonlijk erg geslaagd vind. Ik hoop hierbij genoeg te hebben bewezen dat ik geen gebruik heb gemaakt van jou texture en dat ik hier ook niet meer van beschuldigd wordt.

Met vriendelijke groet,

Jrick88

Juist ja, ga je jezelf nog vaker zo tegenspreken? Nu moet ik zelf gaan denken, en aangezien de enige verschillen het nummer op de achterzijkant en het aantal strepen (OnbekendeIV 6 smalle, Jrick88 5 bredere per kleur) zijn, terwijl ik meer verschil had verwacht op de velgen (had meer standaard-velgen verwacht bij de ene), lijkt het mij dat Jrick gewoon heeft gekopiëert en klein beetje heeft ge-edit..

Juist ja, ga je jezelf nog vaker zo tegenspreken? Nu moet ik zelf gaan denken, en aangezien de enige verschillen het nummer op de achterzijkant en het aantal strepen (OnbekendeIV 6 smalle, Jrick88 5 bredere per kleur) zijn, terwijl ik meer verschil had verwacht op de velgen (had meer standaard-velgen verwacht bij de ene), lijkt het mij dat Jrick gewoon heeft gekopiëert en klein beetje heeft ge-edit..

Blijkbaar lees je ook echt niet goed he, je begint over velgen, de velgen waren van de auto zelf die firestone heeft gemaakt, het enige wat ik gemaakt heb is de texture van een politie auto, ik zeg toch ook niet dat ik die auto heb gemaakt?

En toevallig lijken de 2 politie auto's op elkaar, gek he zo ziet een politie auto er nou eenmaal uit in nederland!

En nou kunnen we nou wel door gaan met dit wellis nietis spelletje, maar dit slaat nergens op ik heb aangetoond dat ik de politie texture zelf gemaakt heb en wat anderen hier op te zeggen hebben prima! go ahead!

quotes uit quote gehaald

Blijkbaar lees je ook echt niet goed he, je begint over velgen, de velgen waren van de auto zelf die firestone heeft gemaakt, het enige wat ik gemaakt heb is de texture van een politie auto, ik zeg toch ook niet dat ik die auto heb gemaakt?

En toevallig lijken de 2 politie auto's op elkaar, gek he zo ziet een politie auto er nou eenmaal uit in nederland!

En nou kunnen we nou wel door gaan met dit wellis nietis spelletje, maar dit slaat nergens op ik heb aangetoond dat ik de politie texture zelf gemaakt heb en wat anderen hier op te zeggen hebben prima! go ahead!

...

...

... ik had deze zelf gemaakt ...

Ik zeg niks (A)

Edit: Ahhh, het begint even door te dringen.

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:

We gaan vanaf nu weer inhoudelijk reageren op de mod zelf. Het is natuurlijk niet een warm welkom voor jou, Jrick, maar je begrijpt wel waar de wantrouw vandaan komt ;). Je hebt het leuk gedaan, het ziet er wel goed uit. Volgende stap is nieuwe models maken, weer wat moeilijker.

Geplaatst:

We gaan vanaf nu weer inhoudelijk reageren op de mod zelf. Het is natuurlijk niet een warm welkom voor jou, Jrick, maar je begrijpt wel waar de wantrouw vandaan komt ;). Je hebt het leuk gedaan, het ziet er wel goed uit. Volgende stap is nieuwe models maken, weer wat moeilijker.

Oke bedankt, en ja natuurlijk begrijp ik het, zou waarschijnlijk ook zo reageren als men mijn texture zou gebruiken. Maar wou aantonen dat ik hem zelf gemaakt had. Maargoed laat mensen lekker zelf kiezen of ze die van onbekendeiv willen of de mijne. Ga ik weer verder met andere textures/models :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...