Mythbuster Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Moet zeggen dat ik het een hele mooie mod vind! Erg goed gedaan, goede textures gebruikt.. Het is jammer dat de originele auto van die veel te grote velgen met veel te opgerekte banden heeft voor een politiewagen. Nogmaals: Erg goed gedaan!, texturewerk kon niet beter zo te zien.. Keep up the good work BTW: Je kan duidelijk zien dat het een andere texture is: Bij die van OnbekendeIV raakt de eerste blauw streep aan de linkerkant de eerste rode streep (ook links) vóór de wielkas. bij die van Jrick88 raken ze elkaar niet, de strepen zitten iets verder naar achteren bij zijn texture . Duidelijker bewijs dat het andere texture is kan niet. (Kijk..Plaatje) Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Mythbuster, ik heb even met je mee gezocht. Daarvoor heb ik je vergelijkende plaatje even gebruikt. Ik heb er wat aan toegevoegd, klik. Wat in de groene cirkel te zien is, is dat de striping aan de voorkant bij de versie van OnbekendeIV niet doorloopt tot op de grille. Bij de versie van Jrick88 echter loopt de striping wel door tot op de grille. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 ik wil niet lullig doen maar waarom zit er geen .dff bestand bij? ben ik nou zo dom of kan je hem zo niet instaleren? Reageren
Beagle Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Omdat hij alleen de texture (.txd) heeft aangepast, je moet eerst de originele modificatie downloaden. Zelf heb ik daar nog geen link in dit topic van gezien. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Omdat hij alleen de texture (.txd) heeft aangepast, je moet eerst de originele modificatie downloaden. Zelf heb ik daar nog geen link in dit topic van gezien. ik had het al door inderdaad,toch bedankt.de link stond trouwens in de readme. Omdat hij alleen de texture (.txd) heeft aangepast, je moet eerst de originele modificatie downloaden. Zelf heb ik daar nog geen link in dit topic van gezien. ik had het al door inderdaad,toch bedankt.de link stond trouwens in de readme. Had er misschien even bij moeten zetten, maar link naar originele auto staat in de read me >>> Door Beagle: Samengevoegd, je kent 't wel..<<< Reageren
ScorpionQ Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Jammer dat hij niet compatible is met Emergency Lights Mod. In iedergeval de zwaaibalk niet de voor lichten wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.