Michael_Scofield94941 Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 (bewerkt) Hey, Ik ben een CLEO Script mod ( samen met Basssss ) aan het maken dat Claude in Liberty City Hidden Interior spawnt. Wanneer je er naar toe gaat, dan zal hij je proberen te vermoorden. Dit is ook mijn eerste mod. Makers -------- Michael_Scofield94941 Basssss Beagle Mod page : http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=10311 Als je niet weet hoe je in Liberty City kan geraken, gebruik dan de San Andreas Place Manager en teleporteer erheen Bewerkt: 21 maart 2010 door Michael_Scofield94941 Reageren
Basssss Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 (bewerkt) Het is misschien beter om zo'n topic te openen als de mod ook werkelijk af is, nu heeft niemand er nog wat aan. Daarnaast help ik je alleen een beetje met een begin maken, dus credits is aardig maar niet nodig. Bewerkt: 17 februari 2010 door Basssss Reageren
Fedmas Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Lijkt mij ook beter. Of misschien heb je al wat screenshots van ontwikkeling? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Ik heb nog geen screenshots, het enige wat we nog moeten doen is een bug fixen, namelijk, Claude spawnt te vroeg of niet in Liberty City, maar hij valt er waarschijnlijk dwars doorheen, aangezien het nog niet geladen is Of het kan ook zijn dat hij niet spawnt Hoe dan ook, we proberen de bug te fixen Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Maak een check of je in de buurt bent van die positie en laat Claude dan spawnen Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Maak een check of je in de buurt bent van die positie en laat Claude dan spawnen Hoe bedoel je ? Dit is het script, misschien zie jij wat we verkeerd doen ? {$CLEO .CS} :1 jump @Laden :Laden Model.Load(#TURISMO) 023C: load_special_actor 'CLAUDE' as 1 // models 290-299 038B: load_requested_models wait 0 if and Model.Available(#TURISMO) 023D: special_actor 1 loaded else_jump @Laden jump @Auto_Spawnen :Auto_Spawnen 1@ = Car.Create(#TURISMO, 2488.56, -1666.84, 13.38) jump @Claude_Spawnen :Claude_Spawnen 09E8: $INTERIOR = actor $PLAYER_ACTOR active_interior wait 0 if and $INTERIOR == 1 00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere -748.2542 488.9725 1371.589 radius 30.0 30.0 30.0 else_jump @Claude_Spawnen wait 5000 2@ = Actor.Create(Gang1, #SPECIAL01, -748.2542, 488.9725, 1371.589) 0860: link_actor 2@ to_interior 1 0A93: end_custom_thread Er zit ook nog een script van een Turismo laten spawnen in Grove Street in verwerkt. Zou dat een probleem kunnen zijn volgens jou ? Reageren
Beagle Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Je script is niet echt erg goed, veel onnodige dingetjes en fouten. Hier is een verbeterde versie, vergelijk het eens met die van jouw. Pas op bij de namen van je labels, want als je nu ergens een hoofdletter vergeet werkt het niet. {$CLEO .CS} wait 0 :Laden Model.Load(#TURISMO) 023C: load_special_actor 'CLAUDE' as 1 // models 290-299 038B: load_requested_models :laden_check wait 0 if and Model.Available(#TURISMO) 023D: special_actor 1 loaded else_jump @laden_check 1@ = Car.Create(#TURISMO, 2488.56, -1666.84, 13.38) :Claude_Spawnen wait 0 if 00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere -748.2542 488.9725 1371.589 radius 30.0 30.0 30.0 else_jump @Claude_Spawnen 09E8: $INTERIOR = actor $PLAYER_ACTOR active_interior if $INTERIOR == 1 else_jump @Claude_Spawnen wait 5000 2@ = Actor.Create(Gang1, #SPECIAL01, -748.2542, 488.9725, 1371.589) 0860: link_actor 2@ to_interior 1 0A93: end_custom_thread Probeer dit eens. Onthoud dat Liberty City op bijna alles unsolid is en dat een radius van 30.0 best groot is en het gebruiken van globale variabele gebruiken in cleo scripts niet zo'n handig idee is, vooral omdat $INTERIOR vast ook veel gebruikt wordt in de main.scm. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Je script is niet echt erg goed, veel onnodige dingetjes en fouten. Hier is een verbeterde versie, vergelijk het eens met die van jouw. Pas op bij de namen van je labels, want als je nu ergens een hoofdletter vergeet werkt het niet. {$CLEO .CS} wait 0 :Laden Model.Load(#TURISMO) 023C: load_special_actor 'CLAUDE' as 1 // models 290-299 038B: load_requested_models :laden_check wait 0 if and Model.Available(#TURISMO) 023D: special_actor 1 loaded else_jump @laden_check 1@ = Car.Create(#TURISMO, 2488.56, -1666.84, 13.38) :Claude_Spawnen wait 0 if 00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere -748.2542 488.9725 1371.589 radius 30.0 30.0 30.0 else_jump @Claude_Spawnen 09E8: $INTERIOR = actor $PLAYER_ACTOR active_interior if $INTERIOR == 1 else_jump @Claude_Spawnen wait 5000 2@ = Actor.Create(Gang1, #SPECIAL01, -748.2542, 488.9725, 1371.589) 0860: link_actor 2@ to_interior 1 0A93: end_custom_thread Probeer dit eens. Onthoud dat Liberty City op bijna alles unsolid is en dat een radius van 30.0 best groot is en het gebruiken van globale variabele gebruiken in cleo scripts niet zo'n handig idee is, vooral omdat $INTERIOR vast ook veel gebruikt wordt in de main.scm. Heel erg bedankt, hij werkt nu Beagle Reageren
.Senne Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Ik weet niet of het mogelijk is, maar is het niet handiger op ergens een teleport marker te zetten die je automatisch naar Liberty City teleporteert? Ergens in Grove Street ofzo, dat lijkt me veel beter dan een savegame gebruiken. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Ik weet niet of het mogelijk is, maar is het niet handiger op ergens een teleport marker te zetten die je automatisch naar Liberty City teleporteert? Ergens in Grove Street ofzo, dat lijkt me veel beter dan een savegame gebruiken. Ik denk toch dat een savegame gemakkelijker is niet ? Of het is mogelijk om de San Andreas Place Manager te gebruiken Reageren
Beagle Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Huu.. Senne bedoelt dat je een marker in Grove Street (bijvoorbeeld) neer kan zetten, en wanneer je daar in gaat staan je wordt geteleporteert naar Liberty City. Hoef je niet ingewikkeld te gaan doen om daar te komen. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 (bewerkt) Huu.. Senne bedoelt dat je een marker in Grove Street (bijvoorbeeld) neer kan zetten, en wanneer je daar in gaat staan je wordt geteleporteert naar Liberty City. Hoef je niet ingewikkeld te gaan doen om daar te komen. Maar dat moet gescript worden, een savegame moet je installeren en laden Ik denk dat een savegame gemakkelijker is, maar bij v1.5 zal ik ook een marker maken in het steegje naast CJ's huis in Grove Street EDIT : Ik vond al zo'n mod, maar de marker staat in het noorden van Las Venturas, op het verlaten vliegveld in Verdant Meadows : http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=6972 Bewerkt: 19 februari 2010 door Michael_Scofield94941 Reageren
HA5H Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Gewoon heel simpel de coörds-veranderen van de Teleport vanuit LV naar een Teleport vanuit Grove Street en je bent al klaar? Reageren
Albert03 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Hey, Ik ben een CLEO Script mod ( samen met Basssss ) aan het maken dat Claude in Liberty City Hidden Interior spawnt. Wanneer je er naar toe gaat, dan zal hij je proberen te vermoorden. Dit is ook mijn eerste mod. http://i50.tinypic.com/23u7lzm.jpg http://i46.tinypic.com/nwairp.jpg http://i45.tinypic.com/23u5xc7.jpg http://i48.tinypic.com/j58dav.jpg http://i50.tinypic.com/14jyxpu.jpg Makers -------- Michael_Scofield94941 Basssss Beagle Mod page : http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=10311 Als je niet weet hoe je in Liberty City kan geraken, download dan mijn savegame van Liberty City : http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=10292 pardon? Ik wil niet vervelend gaan doen, maar je hebt niet alleen mijn idee gestolen om een savegame in Liberty City te komen, maar ook nog eens mijn plaatje! Kijk maar naar de twee datums: "Jou" verzie van de save "Mijn" verzie van het zelfde idee, met het zelfde plaatje! Niet dat ik het zo erg vind, maar ik zou het wel zo aardig vinden om mijn naam erbij te vermelden, of het plaatje te verwijderen. Ik verwacht geen reacties van "Ik wist niet dat zoiets al bestond!", want dat plaatje stond alleen maar op http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=1291. Sorry voor de off-topic reactie, maar ik moest dit eventjes kwijt. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Hey, Ik ben een CLEO Script mod ( samen met Basssss ) aan het maken dat Claude in Liberty City Hidden Interior spawnt. Wanneer je er naar toe gaat, dan zal hij je proberen te vermoorden. Dit is ook mijn eerste mod. http://i50.tinypic.com/23u7lzm.jpg http://i46.tinypic.com/nwairp.jpg http://i45.tinypic.com/23u5xc7.jpg http://i48.tinypic.com/j58dav.jpg http://i50.tinypic.com/14jyxpu.jpg Makers -------- Michael_Scofield94941 Basssss Beagle Mod page : http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=10311 Als je niet weet hoe je in Liberty City kan geraken, download dan mijn savegame van Liberty City : http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=10292 pardon? Ik wil niet vervelend gaan doen, maar je hebt niet alleen mijn idee gestolen om een savegame in Liberty City te komen, maar ook nog eens mijn plaatje! Kijk maar naar de twee datums: "Jou" verzie van de save "Mijn" verzie van het zelfde idee, met het zelfde plaatje! Niet dat ik het zo erg vind, maar ik zou het wel zo aardig vinden om mijn naam erbij te vermelden, of het plaatje te verwijderen. Ik verwacht geen reacties van "Ik wist niet dat zoiets al bestond!", want dat plaatje stond alleen maar op http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=1291. Sorry voor de off-topic reactie, maar ik moest dit eventjes kwijt. Sorry, ik heb het plaatje op google gevonden hoor Als deze echt van jou is wil ik je naam er wel bijzetten, maar hij moet echt van jou zijn ? Bewerkt: 28 februari 2010 door Michael_Scofield94941 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.