Albert03 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Nee, niet perse, maar ik zou het wel fijn vinden. Omdat ik heel lang met het idee bezig was. En het plaatje heb ik zelf met de in-game camera gemaakt. EDIT: Het gaat ook niet zo zeer over het plaatje, maar meer over het feit dat ik het idee eerder bedacht en gemaakt heb. Bewerkt: 28 februari 2010 door Albert03 Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Op 28-2-2010 om 21:02, Albert03 zei: Nee, niet perse, maar ik zou het wel fijn vinden. Omdat ik heel lang met het idee bezig was. En het plaatje heb ik zelf met de in-game camera gemaakt. EDIT: Het gaat ook niet zo zeer over het plaatje, maar meer over het feit dat ik het idee eerder bedacht en gemaakt heb. Ik begrijp het Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Op 28-2-2010 om 21:02, Albert03 zei: Nee, niet perse, maar ik zou het wel fijn vinden. Omdat ik heel lang met het idee bezig was. En het plaatje heb ik zelf met de in-game camera gemaakt. EDIT: Het gaat ook niet zo zeer over het plaatje, maar meer over het feit dat ik het idee eerder bedacht en gemaakt heb. Ik heb mijn savegame en de foto's verwijderd en een andere manier gegeven om in LC te geraken ( d.m.v SA Place Manager ) dus het lijkt me niet echt meer nodig om je naam in de credits te laten staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.