Luzhin2.4 Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Hoi, Ik heb de handling van mijn vincent al aangepast maar nu wil ook het geluid van de Sultan RS. Maar als ik in vehicle.ide wat veranderd, word het interieur en de lampen helemaal vercrapt weergegeven. Wat moet ik veranderen in vehicle.ide om alleen het geluid van de RS op de vincent te krijgen? Peace, Luz Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 je meot de 4e naam digit naar SULTANRS veranderen. Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Ok thx, ga ik gelijk ff proberen Word daar word de handling niet door aangepast of wel? >>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<< Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 nee, dat is de digit daarvoor Reageren
guarnere Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 wat verander je in vehicle.ide dan dat je interieur naar de getto gaat dan? Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 de 2e digit waarschijnlijk, wat de wtd verwijst van het voertuig Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 (bewerkt) wat verander je in vehicle.ide dan dat je interieur naar de getto gaat dan? Ik had 'gewoon' de hele line van Vincent vervangen voor de van de RS. De vincent was toen helemaal naar de ghetto:P, zowel het interieur als de handling. Daar door reed hij voor geen meter maar had ik wel RS-geluid... Bewerkt: 18 februari 2010 door Luzhin2.4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.