Jump to content

hoe savegames instaleren?

Recommended Posts

Geplaatst:

in het Mijn documenten [/ b] kan je de kaart GTA Vice City User Files [/ b] vinden en daar moet je het . b [/ b] in het bestand zetten.

[/ quote]

bij mij staat ie daar niet

Geplaatst: (bewerkt)

ja nu gaat het maar moet ik hem daar gewoon in kopieeren en afsluiten?

Bewerkt: door gieljangta
Geplaatst:

als de map er staat kan je het bestand er gewoon in plakken. misschien moet je GTA:VC herstarten om de savegame in het spel te zien.

Geplaatst:

Heeft het bestand wel een goede naam? de naam moet GTAVCsf1.b zijn [die 1 kan een getal tussen de 1 en de 8 zijn]. en heb je GTA:VC al herstart?

Geplaatst:

kheb het al opnieuw opgestart en ik heb de naam verandert naar GTAVCsf1.b maar het gaat nog niet

Geplaatst:

je kan nog proberen een savegame te maken [gewoon een new game en dan opslaan op slot 1 ofzo] en dan over dat bestand de savegame kopiëren.

Geplaatst:

gewoon rechtermuisknop op het bestand dat je wilt kopiëren. en dan kies je kopiëren. daarna ga je naar de map waar je het bestand wil plaatsen. en in die map druk je op rechtermuisknop en kies je plakken.

Geplaatst:

kweet wel maar ik doe bij de gedownloade savegame kopieeren en

dan klik ik op het andere, maar plakken staat er niet bij

Geplaatst:

je moet bij het plakken ook niet op het bestand drukken. anders druk je gewoon op Ctrl + V als je in de map bent waar je hem wilt plakken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...