Jump to content
Joriz

GTAGames.nl heeft een Twitter!


Ook GTAGames.nl gaat mee met de tijd. Speciaal voor de mensen die helemaal "web 2.0" zijn en altijd een mobieltje met Twitter bij de hand hebben is er nu de GTAGames.nl Twitter. Behalve natuurlijk de nieuwsberichten van GTAGames.nl komen hier ook de downloads en mededelingen van het forum voorbij. Tevens hebben alle medewerkers de mogelijkheid om via de Twitter feed extra aandacht te vragen voor een project of interessant onderwerp op het forum.

Aangezien het bij Twitter gaat om het plaatsen van korte berichtjes van slechts 140 tekens hebben we vanaf nu ook onze eigen korte url service. Via GTAF.nl kunnen alle leden van deze website kosteloos korte URL's aanmaken naar pagina's op het forum en WikiGTA. gtaf.nl/joriz gaat bijvoorbeeld naar mijn profiel. Makkelijker en korter kan het bijna niet.

De GTAGames.nl Twitter is vanaf nu in gebruik en werkt net zo als andere Twitters.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het was al eerder bekent, zeker leuke toevoeging. Ik volg :) . Kunnen leden trouwens ook projecten promoten?

Dank voor het compliment. Natuurlijk is het mogelijk om een project kosteloos te promoten via vele mogelijkheden. Zo is het onder andere mogelijk om een nieuwsbericht op GTAGames.nl te krijgen, in het carousel links bovenaan te staan of op Twitter een berichtje te krijgen. Om dit voor elkaar te krijgen dien je een duidelijke verzoek naar een admin (via PM) te sturen met uitleg van wat je project inhoud en waarom en wat je precies waar wil hebben. Hierna zullen we je verzoek behandelen waarna je promotie mogelijk wordt geplaatst. Natuurlijk is dit geheel kosteloos!

Had het gisteren al gezien, maar ik ga het niet echt volgen. Elk fora of website heeft nu bijna Twitter, en ik vind het eerlijk gezegd onzin. Als je iets wilt aankondigen waarom doe je het dan niet meteen op de site?

Ik kan begrijpen dat je het onzin vindt. Echter staan aankondigingen en alles nog steeds op het forum (en daar ook als eerste). Twitter is enkel een verlenging voor mensen die bijvoorbeeld een Twitter applicatie op hun telefoon of computer hebben en op de hoogte willen blijven. Kortom er veranderd hier niets.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...