Jump to content

Het slechte mobieltjes topic


MJ_Forever

Recommended Posts

LG Viewty,

Waarom?:

- Dik

- Camera word snel slechter

- Zéér Traag (O.a 5 min opstarten, 6 sec nodig om 3 filmpjes te laden)

- Touchscreen is niet gevoelig

- Snel de laklaag eraf

- Bereik is waardeloos zelfs met Vodafone en 3G, mijn ma en zus en nog meer hadden vol bereik

- Het scrollen, een balkje van 1 mm moet je nog eens met je vinger/stokje zien aan te raken en precies in een rechte lijn slepen :7 WAARDELOOS!

- Geluid is niet echt hard

- Batterij indicator is niet precies, Dan geeft ie weer 3 balkjes aan en is in 1 min leeg, dan weer een balkje en binnen 1 dag leeg

Ik heb deze problemen met 4 LG viewty's kunnen testen.

Iedereen die ik ken is het met mij eens...

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    4

  • flippie13

    4

  • TZG

    2

  • BoerBanaan

    2

SamSung D900i

-batterij gaat zo snel leeg dat hij 's nachts uit moet.

-Zilveren laagje snippert eraf.

-Ik heb zelf de achterkant van het schuifpaneel volgestouwd met tape zodat hij niet zo stroef schuift.

-bereik valt altijd weg.

Dat was het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

LG Viewty,

Waarom?:

- Dik

- Camera word snel slechter

- Zéér Traag (O.a 5 min opstarten, 6 sec nodig om 3 filmpjes te laden)

- Touchscreen is niet gevoelig

- Snel de laklaag eraf

- Bereik is waardeloos zelfs met Vodafone en 3G, mijn ma en zus en nog meer hadden vol bereik

- Geluid is niet echt hard

- Batterij indicator is niet precies, Dan geeft ie weer 3 balkjes aan en is in 1 min leeg, dan weer een balkje en binnen 1 dag leeg

Ik heb deze problemen met 4 LG viewty's kunnen testen.

Iedereen die ik ken is het met mij eens...

Dik mee eens (y)

Link to comment
Delen op andere websites

Alles van LG vanwege het traag reageerde besturingsysteem, en het ziet er goedkoop uit. Maar ook Blackberry vanwege de klote besturing, het scrollen werkt geen meter op Blackberry´s en de toetsjes zijn veel en veel te klein. Maar het zijn wel mooie telefoons moet ik toegeven.

De Iphone en alles van Nokia vind ik de beste telefoons die er zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dudes, niet om te lullen, maar hoe mensen op een LG Cookie een bericht typen, ik versta het niet. Chapeau voor die mensen, als je per letter 2 seconden wilt wachten ben je echt wel iemand met geduld. :puh:

Mijn gsm's die ik gehad heb/heb;

- Samsung X640. Tevreden.

- Samsung Star. Tevreden. Typen gaat vlotjes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben met Nokia's en Iphones ook zwaar tevreden, me Nokia E75 is een beest van een ding.

De Sony ericsson s500I is zwaar prut, slechte camera, slecht besturingsysteem, sloom en degelijkheid van een antieke porseleinen vaas die al 4x aan elkaar is gelijmd.

Alle touchscreen telefoons die een slechter touchscreen hebben dan de Iphone en de Ipod touch. Ja, ik weet dat je hierbij wel op het topje van de ijsberg zit, maar bijv. de LG viewty en de Samsung Star zijn qua touchscreen flut, althans, als je al 1.5 jaar lang een Itouch/Iphone gewend bent. Ook maakt touchscreen de telefoons trager.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben met Nokia's en Iphones ook zwaar tevreden, me Nokia E75 is een beest van een ding.

De Sony ericsson s500I is zwaar prut, slechte camera, slecht besturingsysteem, sloom en degelijkheid van een antieke porseleinen vaas die al 4x aan elkaar is gelijmd.

Alle touchscreen telefoons die een slechter touchscreen hebben dan de Iphone en de Ipod touch. Ja, ik weet dat je hierbij wel op het topje van de ijsberg zit, maar bijv. de LG viewty en de Samsung Star zijn qua touchscreen flut, althans, als je al 1.5 jaar lang een Itouch/Iphone gewend bent. Ook maakt touchscreen de telefoons trager.

Overduidelijke fanboypraat..Als je de LG Cookie/Viewty met de Samsung Star vergelijkt, is het al overduidelijk dat je niet weet over wat je praat. Het touchscreen van de iPod Touch is nou ook niet het van het hoor. En dat je telefoon traag gaat is bij de meeste gsm's te wijten aan het feit dat je intern geheugen vol zit(LG's zijn sowieso al traag).Oh, en m'n Samsung Star is verre van traag, is al redelijk oud voor een gsm en is nog maar 1maal vastgelopen in al die dagen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben met Nokia's en Iphones ook zwaar tevreden, me Nokia E75 is een beest van een ding.

De Sony ericsson s500I is zwaar prut, slechte camera, slecht besturingsysteem, sloom en degelijkheid van een antieke porseleinen vaas die al 4x aan elkaar is gelijmd.

Alle touchscreen telefoons die een slechter touchscreen hebben dan de Iphone en de Ipod touch. Ja, ik weet dat je hierbij wel op het topje van de ijsberg zit, maar bijv. de LG viewty en de Samsung Star zijn qua touchscreen flut, althans, als je al 1.5 jaar lang een Itouch/Iphone gewend bent. Ook maakt touchscreen de telefoons trager.

Overduidelijke fanboypraat..Als je de LG Cookie/Viewty met de Samsung Star vergelijkt, is het al overduidelijk dat je niet weet over wat je praat. Het touchscreen van de iPod Touch is nou ook niet het van het hoor. En dat je telefoon traag gaat is bij de meeste gsm's te wijten aan het feit dat je intern geheugen vol zit(LG's zijn sowieso al traag).Oh, en m'n Samsung Star is verre van traag, is al redelijk oud voor een gsm en is nog maar 1maal vastgelopen in al die dagen.

Gast, wie prijst hier nou zijn eigen samsung star de hemel in? De Ipod touch en de Iphone is met hetzelfde touchscreen gemaakt die op hitte reageert, bij het touchscreen in de andere telefoons moet je erop tikken (drukken). = een Feit.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast, wie prijst hier nou zijn eigen samsung star de hemel in? De Ipod touch en de Iphone is met hetzelfde touchscreen gemaakt die op hitte reageert, bij het touchscreen in de andere telefoons moet je erop tikken (drukken). = een Feit.

Een Samsung Star kan je gewoonweg niet vergelijken met een Cookie..Laten we noten met noten vergelijken, en gsm's met gsm's. Een gsm boven de 300 euro kan je gwn niet vergelijken met een gsm van 150 euro. En op een touchscreen moet je tikken, het heet niet voor niets touchscreen..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast, wie prijst hier nou zijn eigen samsung star de hemel in? De Ipod touch en de Iphone is met hetzelfde touchscreen gemaakt die op hitte reageert, bij het touchscreen in de andere telefoons moet je erop tikken (drukken). = een Feit.

Een Samsung Star kan je gewoonweg niet vergelijken met een Cookie..Laten we noten met noten vergelijken, en gsm's met gsm's. Een gsm boven de 300 euro kan je gwn niet vergelijken met een gsm van 150 euro. En op een touchscreen moet je tikken, het heet niet voor niets touchscreen..

Ik volg 'm ff niet meer, welke mobiel is nou boven de 300 en welke nou 150? :?

En gsm's kan je meestal wel met gsm's vergelijken, ik weet niet hoe ze dat in België doen, maar pas als je gsm met een tv begint te vergelijken ben je fout bezig.

En die beschrijving van touchscreen van jou is ook een beetje jip en janneke taal, touchscreens heb je, zoals elk stoffelijk goed, in verschillende versie's, de ene versie beter dan de andere, de andere weer steviger ens

. Jij komt wel een beetje erg kort door de bocht, een beetje veels te kort.

Overigens is dit geen persoonlijke aanval op de samsung star, maar de star heeft een soortgelijk touchscreen als de samsung touchwiz, waarvan ik meerdere versie's (Van gloednieuw en niks erop tot oude, volgepropte oma) en alle touchwiz's hield ik niet van vanwege het touchscreen, dit overigens ook met andere touchscreens van andere merken (Op HTC (HD2) en Apple na).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik volg 'm ff niet meer, welke mobiel is nou boven de 300 en welke nou 150? :?

En gsm's kan je meestal wel met gsm's vergelijken, ik weet niet hoe ze dat in België doen, maar pas als je gsm met een tv begint te vergelijken ben je fout bezig.

En die beschrijving van touchscreen van jou is ook een beetje jip en janneke taal, touchscreens heb je, zoals elk stoffelijk goed, in verschillende versie's, de ene versie beter dan de andere, de andere weer steviger ens

. Jij komt wel een beetje erg kort door de bocht, een beetje veels te kort.

Overigens is dit geen persoonlijke aanval op de samsung star, maar de star heeft een soortgelijk touchscreen als de samsung touchwiz, waarvan ik meerdere versie's (Van gloednieuw en niks erop tot oude, volgepropte oma) en alle touchwiz's hield ik niet van vanwege het touchscreen, dit overigens ook met andere touchscreens van andere merken (Op HTC (HD2) en Apple na).

Een iPhone is boven de 300 euro en een Star 150. Als je die op basis van kwaliteit gaat beoordelen scoort de iPhone natuurlijk beter, hij is veel duurder. Die 2 vallen gewoonweg niet te vergelijken. Evenals de Star en de Cookie, als je die begint te vergelijken is er toch wat serieus mis met je zenuwstelsel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een iPhone is boven de 300 euro en een Star 150. Als je die op basis van kwaliteit gaat beoordelen scoort de iPhone natuurlijk beter, hij is veel duurder. Die 2 vallen gewoonweg niet te vergelijken. Evenals de Star en de Cookie, als je die begint te vergelijken is er toch wat serieus mis met je zenuwstelsel.

Wat betreft de iPhone gelijk, maar de Star en de Cookie zitten in hetzelfde segment/prijsklasse: die voor de budget touch screen telefoons. Het zijn 2 directe concurrenten. Dat de LG dan toevallig bagger is en de Star gewoon veel waar voor je geld is doet daar natuurlijk niks aan af.

Ja, de Star is voor zijn geld een goeie touch screen telefoon. Maar ik prefereer toch het touch screen en de software van de iPhone, die zijn allebei stukken gebruiksvriendelijker en sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...