Jump to content

Het slechte mobieltjes topic

Recommended Posts

Geplaatst:

De LG Cookie en Samsung Star zijn perfect te vergelijken. De Star is de nummer 1 concurrent van de Cookie.

Ik heb ook een Star, maar vind het eigenlijk maar een rot telefoon. Dat ding is tergend langzaam en het touchscreen is flut. Als je hem op het lock zet, gaat die er makkelijk vanaf als de mobiel in je zak zit. Maargoed, er zijn nog veel ergere telefoons. LG Viewty bijvoorbeeld, dat is helemaal om een slappe van te krijgen. De 5 MP camera in die telefoon maak minder mooie foto's dan de 3.2 camera in de Star. Typisch een gevalletje van mensen trekken met het aantal MP, waar 99,9% van de mensheid enkel naar kijkt. En vergelijken met de Viewty is de Star super snel.

Ik heb overigens alleen maar slechte gevallen met LG's, want de Chocolate die ik gehad heb wat ook prut met peren.

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

4

• flippie13

4

• TZG

2

• BoerBanaan

2

Geplaatst:

Een iPhone is boven de 300 euro en een Star 150. Als je die op basis van kwaliteit gaat beoordelen scoort de iPhone natuurlijk beter, hij is veel duurder. Die 2 vallen gewoonweg niet te vergelijken. Evenals de Star en de Cookie, als je die begint te vergelijken is er toch wat serieus mis met je zenuwstelsel.

Met het groene ben ik het met je eens, met het doorgestreepte vanzelfsprekend niet, in mijn ogen is het dezelfde telefoon, de een met andere apps dan de ander, maar dan met een verschillend merkje en wss ook een verschillende camera erop. Qua prijsklasse zijn ze hetzelfde, alhoewel de Cookie duurder is bij de afzetters (350 tegen 450 ofzo)

Geplaatst:

Kheb nu een halve Nokia Music Xpress 5130. Werkt prima alleen heeft geen toetsenbord meer en z'n scherm zit met tape vast :bonk:.

Geplaatst: (bewerkt)

Kheb nu een halve Nokia Music Xpress 5130. Werkt prima alleen heeft geen toetsenbord meer en z'n scherm zit met tape vast :bonk:.

Samsung omnia is die goed ?? :D

(I900)
Bewerkt: door Fuffie
Geplaatst:

Mijn Conslusie van de Samsung Omnia i900

Voordelen:

- Goede camera

- Geweldig besturingssyteem ( Windows Mobile )

Nadelen:

- Bluetooth is gewoon k*t De batterij is na 10 minuten leeg van Bluetooth

- Wifi is goed alleen batterij direct leeg

- Teveel multimedia players dat je niet meer wat je moet nemen (MMplayers: WMP, Touch player, diavoorstelling, realplayer )

- REAGEERT VEEL TE TRAAG

Dus gewoon niet kopen en koop een Nokia N97 of het geweldigste traag maar toch leuk GSM een N95

Geplaatst:

Ik ben met Nokia's en Iphones ook zwaar tevreden, me Nokia E75 is een beest van een ding.

ik vind de e75 een mooie ding, misschien een volgende mobiel voor mij... zijn er ook nog nadelen aan enzo?

Geplaatst:

Ik snap niet waarom LG iedereen zo afkraakt. Het kan wel zijn dat iemand er problemen mee heeft, maar dan ligt het echt aan hoe je het toestel gebruikt. Ieder toestel heeft toch zijn eigen minpunten en pluspunten. Je toestel in de lucht gooien en expres niet opvangen, tja... ieder toestel heeft een andere reactie daarop. De ene valt uit elkaar, de andere blijft heel. Ik had vroeger een LG Prada, nooit problemen mee gehad. Het was een prachtig toestel.

Geplaatst:

Ik heb een Samsung Star, en mijn moeder heeft een LG Coockie, en het enige pluspunt aan de Coockie is dat er een stylus bij zit en bij de Star niet. Voor de rest legt hij het af aan de Star, het apparaat is reten traag, ook springt op willekeurige momenten het display licht aan. Nee, niet mijn mobiel. Zelf heb ik een LG Chocolate Slider gehad, dat oude eerste model, en dat was ook geen hoogvlieger naar mijn mening. Maargoed, iedereen gebruikt een telefoon op een ander manier en vind bepaalde dingen aan een telefoon dus prettiger dan een ander.

De beste telefoon is in mijn ogen nog steeds de Nokia 3310. Lekker simpel bellen en SMS'en en niets meer. Behalve Snake, FTW!

Geplaatst:

Ik heb nu de E75 Gaan kopen

Echt een Super ding xD

Alleen spijtig van die 3.2 MP Camera

3.2MP camera en daar heb je spijt aan? Ik heb een Nokia N73 met een 3.2MP camera en ik heb er lang geen spijt van, tevens nog... het maakt prachtige foto's.

Geplaatst:

Samsung M110..

hij zou waterdicht moeten zijn, en het display zou nooit krassen kunnen krijgen..

erhm, allebei niet waar, ook kan ik hem na 3 jaar weinig gebruiken, niet langer dan 3 uur aan laten staan, want dan is de accu leeg..

ook werkt bluetooth niet meer(heb dit vaker gehoord)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een Samsung Star, en mijn moeder heeft een LG Coockie, en het enige pluspunt aan de Coockie is dat er een stylus bij zit en bij de Star niet. Voor de rest legt hij het af aan de Star, het apparaat is reten traag, ook springt op willekeurige momenten het display licht aan. Nee, niet mijn mobiel. Zelf heb ik een LG Chocolate Slider gehad, dat oude eerste model, en dat was ook geen hoogvlieger naar mijn mening. Maargoed, iedereen gebruikt een telefoon op een ander manier en vind bepaalde dingen aan een telefoon dus prettiger dan een ander.

De beste telefoon is in mijn ogen nog steeds de Nokia 3310. Lekker simpel bellen en SMS'en en niets meer. Behalve Snake, FTW!

Bij de Samsung Star wifi zit een stokje :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik snap niet dat mensen gaan zeiken over een trage touchscreen, je moet gewoon een beetje geduld hebben en niet gaan klagen over een paar secondes. Je weet als je een star koopt of een cookie dat je geen touchscreen hebt net als die van de iphone. Het ligt ook aan de mensen, ben jij iemand die hem heel veel gebruikt, ben je er zuinig op ( niet dat je hem per dag 2x laat vallen, dan snap ik wel datie kapot is).. Het ligt volgens mij meestal aan de mensen zelf, maar als je een beetje slim bent kijk je ook altijd op het internet voordat je een mobiel koopt. Ik heb nu een Samsung Star qwerty en die werkt perfect..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...