Jump to content

CLEO Script hulp nodig


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb een CLEO script gemaakt waarmee Claude in Liberty City spawnt, en als je erheen gaat zal hij jou proberen te vermoorden. Echter, wanneer ik een savegame laad of een nieuwe game start en naar LC teleporteer, dan is hij er niet.

Dit is het script, weet iemand een oplossing, wij ( Ik en Basssss ) zijn ook nog opzoek naar een oplossing, maar we kunnen alle hulp gebruiken :)

Er zit ook nog een script van een Turismo laten spawnen in Grove Street in verwerkt, ik weet niet of dat het probleem is ?

{$CLEO .CS}

:1
jump @Laden 

:Laden
Model.Load(#TURISMO)
023C: load_special_actor 'CLAUDE' as 1 // models 290-299 
038B: load_requested_models 

wait 0 
if and
   Model.Available(#TURISMO)
   023D:   special_actor 1 loaded 
else_jump @Laden 
jump @Auto_Spawnen 

:Auto_Spawnen
1@ = Car.Create(#TURISMO, 2488.56, -1666.84, 13.38)
jump @Claude_Spawnen 

:Claude_Spawnen
09E8: $INTERIOR = actor $PLAYER_ACTOR active_interior 

wait 0 
if and
   $INTERIOR == 1 
   00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere -748.2542 488.9725 1371.589 radius 30.0 30.0 30.0 
else_jump @Claude_Spawnen

wait 5000
2@ = Actor.Create(Gang1, #SPECIAL01, -748.2542, 488.9725, 1371.589)
0860: link_actor 2@ to_interior 1

0A93: end_custom_thread 

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Geplaatst:

Ik citeer even mijn bericht in je showroom topic..

Je script is niet echt erg goed, veel onnodige dingetjes en fouten. Hier is een verbeterde versie, vergelijk het eens met die van jouw. Pas op bij de namen van je labels, want als je nu ergens een hoofdletter vergeet werkt het niet.

{$CLEO .CS}

wait 0 

:Laden
Model.Load(#TURISMO)
023C: load_special_actor 'CLAUDE' as 1 // models 290-299 
038B: load_requested_models 

:laden_check
wait 0 
if and
   Model.Available(#TURISMO)
   023D:   special_actor 1 loaded 
else_jump @laden_check
1@ = Car.Create(#TURISMO, 2488.56, -1666.84, 13.38) 

:Claude_Spawnen
wait 0
if 
   00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere -748.2542 488.9725 1371.589 radius 30.0 30.0 30.0
else_jump @Claude_Spawnen
09E8: $INTERIOR = actor $PLAYER_ACTOR active_interior
if
   $INTERIOR == 1
else_jump @Claude_Spawnen
wait 5000
2@ = Actor.Create(Gang1, #SPECIAL01, -748.2542, 488.9725, 1371.589)
0860: link_actor 2@ to_interior 1

0A93: end_custom_thread

Probeer dit eens. Onthoud dat Liberty City op bijna alles unsolid is en dat een radius van 30.0 best groot is en het gebruiken van globale variabele gebruiken in cleo scripts niet zo'n handig idee is, vooral omdat $INTERIOR vast ook veel gebruikt wordt in de main.scm.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...