Michael_Scofield94941 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 (bewerkt) Hey, Ik heb een CLEO script gemaakt waarmee Claude in Liberty City spawnt, en als je erheen gaat zal hij jou proberen te vermoorden. Echter, wanneer ik een savegame laad of een nieuwe game start en naar LC teleporteer, dan is hij er niet. Dit is het script, weet iemand een oplossing, wij ( Ik en Basssss ) zijn ook nog opzoek naar een oplossing, maar we kunnen alle hulp gebruiken Er zit ook nog een script van een Turismo laten spawnen in Grove Street in verwerkt, ik weet niet of dat het probleem is ? {$CLEO .CS} :1 jump @Laden :Laden Model.Load(#TURISMO) 023C: load_special_actor 'CLAUDE' as 1 // models 290-299 038B: load_requested_models wait 0 if and Model.Available(#TURISMO) 023D: special_actor 1 loaded else_jump @Laden jump @Auto_Spawnen :Auto_Spawnen 1@ = Car.Create(#TURISMO, 2488.56, -1666.84, 13.38) jump @Claude_Spawnen :Claude_Spawnen 09E8: $INTERIOR = actor $PLAYER_ACTOR active_interior wait 0 if and $INTERIOR == 1 00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere -748.2542 488.9725 1371.589 radius 30.0 30.0 30.0 else_jump @Claude_Spawnen wait 5000 2@ = Actor.Create(Gang1, #SPECIAL01, -748.2542, 488.9725, 1371.589) 0860: link_actor 2@ to_interior 1 0A93: end_custom_thread Bewerkt: 18 februari 2010 door Michael_Scofield94941 Reageren
Beagle Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ik citeer even mijn bericht in je showroom topic.. Je script is niet echt erg goed, veel onnodige dingetjes en fouten. Hier is een verbeterde versie, vergelijk het eens met die van jouw. Pas op bij de namen van je labels, want als je nu ergens een hoofdletter vergeet werkt het niet. {$CLEO .CS} wait 0 :Laden Model.Load(#TURISMO) 023C: load_special_actor 'CLAUDE' as 1 // models 290-299 038B: load_requested_models :laden_check wait 0 if and Model.Available(#TURISMO) 023D: special_actor 1 loaded else_jump @laden_check 1@ = Car.Create(#TURISMO, 2488.56, -1666.84, 13.38) :Claude_Spawnen wait 0 if 00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere -748.2542 488.9725 1371.589 radius 30.0 30.0 30.0 else_jump @Claude_Spawnen 09E8: $INTERIOR = actor $PLAYER_ACTOR active_interior if $INTERIOR == 1 else_jump @Claude_Spawnen wait 5000 2@ = Actor.Create(Gang1, #SPECIAL01, -748.2542, 488.9725, 1371.589) 0860: link_actor 2@ to_interior 1 0A93: end_custom_thread Probeer dit eens. Onthoud dat Liberty City op bijna alles unsolid is en dat een radius van 30.0 best groot is en het gebruiken van globale variabele gebruiken in cleo scripts niet zo'n handig idee is, vooral omdat $INTERIOR vast ook veel gebruikt wordt in de main.scm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.