proxx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Help? ik krijg bij het installeeren van GTA:SA een fout ik heb al veel forum en topuic door gespit maar vind nergens een antwoord op mijn vraag. dit is wat ik te zien krijg: fijn is dat hoor denk je dat ie bijna klaar is met installeeren krijg je een fout ohh wa vind ik het gruwelijk erg PC spec's Pentium 4 3.2GHz HT 1024MB geheugen 2x 120GB Schijf Nec DVD +/- Dual layer brander (3500A) GeForce FX5700 256MB Creative Live 5.1 Windows XP Pro SP2 als je nog iets moet weeten vraag het maar. De groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) ik heb soms die fout onder het spelen maar eerst ook onder het instaleren en toen niet meer weet ook niet hoe Bewerkt: 19 juni 2005 door damos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proxx Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 kon ik het maar spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 haha, 1 ding za het niet aan liggen: je systeem eisen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) maar mischien is die illegaal ? Sorry! volgende x zalk op het edit knopje drukken :rolleyes: Bewerkt: 23 juni 2005 door Koensmink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Misschien moet je een keer je pc opnieuw installeren!Ik weet niet hoor ik zeg maar wat maar misschien ligt het daar wel aan! Gr marcel, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_G-uniT4LivE_ Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Ik mis een bestandje genaamd : ***file naam verwijdert*** heeft iemanD m' zo jah kan je dan een download link of naar m'n email ***E-mail adres verwijdert*** Bewerkt: 23 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 hoe kan je die niet hebben :blink: . Heeft de winkel je die niet meegegeven . PS. volgens mij mocht je geen email geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_G-uniT4LivE_ Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Neeh hij is gedownload en hij is perfect alleen da bestandje heb jij toevallig dat bestandje kopieer het anders ff als je dat wilt en mischien kunt u sturen via mSn of so ,, a.u.b bestand : ***file naam verwijdert*** Bewerkt: 23 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_G-uniT4LivE_ Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 OH jah trouwens mijn Excuses voor de email maar zo kan ik het alleen ontvangen denk ik :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Wij helpen geen mensen die illegaal san andreas hebben verkregen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radeon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 (bewerkt) Dat je het lef hebt hulp te vragen voor warez.... Getuigt toch wel van je opvoeding... :angry: Edit door Exabyte: Ik heb er al wat gezegt. Niet mee bemoeien. Bewerkt: 24 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.