Dakendak Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2010 Ik heb een vraagje. Als ik ene date neem op lovemeet, word die altijd negatief beantwoord. Is dit normaal? Ik zou namelijk graag eens een date hebben . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pyrofoob Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2010 (bewerkt) Blijven proberen!! Vroeg of laat krijg je enkele positieve reacties Bewerkt: 18 februari 2010 door pyrofoob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2010 Je an maar met 3 personen daten in GTA IV via het ingame internet. Twee daarvan via lovemeet. Hier vindt je alle info: http://nl.wikigta.org/wiki/Dates_%28GTA_IV%29 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Ik krijg ook alleen negatieve reacties van dates terug. ( behalve kiki ) vreselijk irritant wijf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 ik vind het wel jammer dat je niet iedereen kan want ik zie ook wel een paar staat en denk die wil en ik maar dan kan het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.