benhelsloot Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 hoe moet je online gamen op de ps3 ik heb de internet kabel aangesloten wat dan ? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Dan moet je je internetverbinding instellen Instellingen -> netwerkinstellingen -> Instellingen internetverbinding Zodra dit in orde is zou je online moeten kunnen. Je moet wel eerst een playstation network account aanmaken als je dat nog niet hebt. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 bij gamestore ? zoals bij de psp ? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 bij gamestore ? zoals bij de psp ? Een playstation network account kan je aanmaken onder het kopje playstation®netwerk op je ps3. En ik weet niet hoe dit op de psp gaat want ik heb geen psp Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Je kan je account van je PSP gebruiken voor op de PS3 . Voor als je me wilt adden: m'n naam is kakpipo Reageren
benhelsloot Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 yes,vet man ik heet helsloot voeg m e toe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.