wesley123 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hoi, Ik zit hier met een dom probleem, maar bij MSN werken de spelletjes niet, ik draai nu op vista welke ik naar windows 7 ga upgraden, op de Release candidate doet hij het wel en daar heb ik t idjens de installatie niks anders gedaan. De spellen zitten gewoon onbegrepen bij de software maar hij krijgt het maar neit voor elkaar om verbinding te maken. Ik heb msn al geprobeert als admin te runnen, ook heb ik msn volledig opengezet bij de firewall maar geen van beiden heeft effect. Heeft iemand een idee hoe ik dit meot fixen? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Heb je ook de nieuwste versie van Windows live messenger geinstalleert? Als ik het goed zeg is de nieuwste versie Messenger 2009. Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 ik heb de nieuwste versie, daar ben ik voor 99.99% zeker van. Misschien zou je een link kunnen laten zien? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 De nieuwste versie is versie 9.2 Klik Reageren
TomFurga Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 De nieuwste versie is versie 9.2 Klik Van die klik zou ik geen gebruik maken, McAfeeSiteAdvisor meldt over die site: msgrplaza.nl Red Verdict Image In onze test troffen wij op deze website downloads aan die sommigen beschouwen als adware, spyware of andere ongewenste programma's. Bij Microsoft kan je de laatste versie van Live Messenger downloaden. Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 nou hij lijdt anders gewoon naar de microsoft site uitiendelijk... Reageren
TomFurga Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 nou hij lijdt anders gewoon naar de microsoft site uitiendelijk... Dat is dan mazzel hebben, aan die site kleven kennelijk genoeg risico's voor een waarschuwing door de SiteAdvisor, maar het is als door rood licht rijden, vaak gaat het goed, maar als het mis gaat heb je echt problemen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 absoluut neit waar, ik heb SiteAdvisor gehad, echt complete onzin, een hoop sites,waar ik kwam werd als slecht afgestempelt omdat daar op het forum een foto stond dat linkte naar een site die wel zulke dingen had. Bijvoorbeeld imageshack enzo worden allemaal als slecht afgevinkt, maar dat is Off Topic. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Doen je msn games het nou al weer? Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 ik zit nu op 7 en daar doen ze het op, op vista heb ik verder nog neit getest morgen test ik wel en dan hoor je het wel(of eigenlijk lees) Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Ik heb het probleem ook, maar ik snap niet waarom. Nieuwste versie heb ik, herinstallatie werkt niet, firewall uitzetten werkt niet. Ik weet het ook niet meer. Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 okee ik heb zojuist getest, nada hij doet het niet. ik had ook de folder msn gaming zone verwijdert, want i kdacht da thet mss daar door kwam, maar hielp niks Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Heeft niemand een idee? Reageren
marcootje Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik had ook heel lang dat de msn-spelletjes het niet deden. Bij een van de nieuwere versies deden ze het opeens, en ook bij deze laatste versie doen ze het bij mij. 1 probleempje, alleen bij mij doen ze het, bij niemand anders. Als ik het spel ga spelen met iemand lukt dat bij mij wel, het spel start op, hij zoekt verbinding, etc., maar bij de ander gebeurt er ongeveer niets. Aangezien dit al in bijna alle versies van msn zo is volgens mij, kun de een conclusie trekken dat het nooit zal gaan werken. Waarschijnlijk kun je beter energie steken in andere spellen, misschien zijn dezelfde spellen wel op het internet te vinden, ook met online mogelijkheid. Reageren
TomFurga Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 ... misschien zijn dezelfde spellen wel op het internet te vinden, ook met online mogelijkheid. Zoals op MSN Games - Free Online ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.