wesley123 Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 erg leuk dat ze daar staan, maar daar doen ze eht ook nooit, 3 dagen geleden al gekeken, gister ngo en vandaag ook weer, 3 maal niks. Wat ik zelf ook had gevonden is niet erg hoopvol, er is gewoon geen fix voor. nergens waar ik iets vond was er een nuttige fix beschikbaar. Reageren
TomFurga Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Dat ze online alleen in Internet Explorer te spelen zijn wist je waarschijnlijk wel en verder kwam ik alleen nog Vista FAQ's tegen op de eerdergenoemde gamesite. Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 die faq kende ik ook al ik heb gewoon ff gekeken daarin en java en adobe flash player geupdate, hopelijk helpt dat. update Nou de spellen werken na dit te hebben geupdate weer, echt fijn Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Dat is mooi om te horen! Zo zie je maar hoe belangrijk het soms is om software up-to-date te hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.