Jump to content

GTA TBOGT Vice city FM


BelgiumRedDevils

Recommended Posts

Ja maar of dat ook bij de EOLC op de PS3 is kan nu nog niet gezegd worden. Ze zijn namelijk namelijk nog niet uit.

Het is wel logisch als dat zo is. Maar je kan het nog niet zo zeer zeggen.

Neem aan van wel,

Misschien doen ze het er nu ook wel bij in de DLC bij wie weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar of dat ook bij de EOLC op de PS3 is kan nu nog niet gezegd worden. Ze zijn namelijk namelijk nog niet uit.

Het is wel logisch als dat zo is. Maar je kan het nog niet zo zeer zeggen.

Neem aan van wel,

Misschien doen ze het er nu ook wel bij in de DLC bij wie weet.

Dat zij ik al, Het is wel logisch als ze het doen.

Maar het kan ook zijn dat R* 3 totaal nieuwe radiozenders maakt. Je kan het voordat er nog geen info is gegeven nog niks over zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is juist goed, bij mij zal Vice City FM luid staan in mijn auto.

maar kan je ook BV: ik zit in een club ( Bahamas, maisonette9 ..) kun je dan ook Vice City FM Luisteren.

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is juist goed, bij mij zal Vice City FM luid staan in mijn auto.

maar kan je ook BV: ik zit in een club ( Bahamas, maisonette9 ..) kun je dan ook Vice City FM Luisteren.

Ik neem aan van niet.

Want in een club hebben ze geen radio aan maar draaien ze gewoon muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

In de clubs, Maisonette toch, draaien ze Vladivostok FM. Dat lijkt, IV-afleidend, niet logisch en passend, maar Vladivostok FM ondergaat een transformatie in de episodes, het is ook zoals gezegt niet mogelijk om VCFM te laten draaien in de Clubs.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk zelf dat R* wel iets extra bij de PS3 DLC versie gaat doen nog een extra radiozender

of een extra voertuig

Lijkt me sterk hoor, Microsoft heeft die som met geld niet betaalt om alleen EFLC voor 6 maanden als exclusive te hebben.

Misschien krijgt de Playstation 3 en de PC versie die drie radio stations niet eens. :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk zelf dat R* wel iets extra bij de PS3 DLC versie gaat doen nog een extra radiozender

of een extra voertuig

Lijkt me sterk hoor, Microsoft heeft die som met geld niet betaalt om alleen EFLC voor 6 maanden als exclusive te hebben.

Misschien krijgt de Playstation 3 en de PC versie die drie radio stations niet eens. :N

Het hoort toch bij het spel zelf?

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk zelf dat R* wel iets extra bij de PS3 DLC versie gaat doen nog een extra radiozender

of een extra voertuig

Lijkt me sterk hoor, Microsoft heeft die som met geld niet betaalt om alleen EFLC voor 6 maanden als exclusive te hebben.

Misschien krijgt de Playstation 3 en de PC versie die drie radio stations niet eens. :N

Het hoort toch bij het spel zelf?

Die radio zenders?

Die hebben totaal niks met de game te maken anders zouden die ook in de downloadbare content hebben gezeten voor de Xbox 360.

Het is slechts iets extra. :Y

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

In de clubs, Maisonette toch, draaien ze Vladivostok FM. Dat lijkt, IV-afleidend, niet logisch en passend, maar Vladivostok FM ondergaat een transformatie in de episodes, het is ook zoals gezegt niet mogelijk om VCFM te laten draaien in de Clubs.

In Maisonette draaien ze ElectroShock :7. In Bahama Mamas draaien ze Vladivostok FM, en in Hercules word K109 gedraaid ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...