BelgiumRedDevils Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hey, ik heb een vraagje, als je GTA Episodes gaat kopen voor PS3 in de Winkel op CD heb je dan Vice City FM of niet? Geoff Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Dit klopt. Je krijgt bij Episodes From Liberty City 3 extra radiozenders. Vice City FM Self-Actualization FM RamJam FM Bij de downloadable content krijg je deze radiozenders helaas niet. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ja maar of dat ook bij de EOLC op de PS3 is kan nu nog niet gezegd worden. Ze zijn namelijk namelijk nog niet uit. Het is wel logisch als dat zo is. Maar je kan het nog niet zo zeer zeggen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ja maar of dat ook bij de EOLC op de PS3 is kan nu nog niet gezegd worden. Ze zijn namelijk namelijk nog niet uit. Het is wel logisch als dat zo is. Maar je kan het nog niet zo zeer zeggen. Neem aan van wel, Misschien doen ze het er nu ook wel bij in de DLC bij wie weet. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ja maar of dat ook bij de EOLC op de PS3 is kan nu nog niet gezegd worden. Ze zijn namelijk namelijk nog niet uit. Het is wel logisch als dat zo is. Maar je kan het nog niet zo zeer zeggen. Neem aan van wel, Misschien doen ze het er nu ook wel bij in de DLC bij wie weet. Dat zij ik al, Het is wel logisch als ze het doen. Maar het kan ook zijn dat R* 3 totaal nieuwe radiozenders maakt. Je kan het voordat er nog geen info is gegeven nog niks over zeggen. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 (bewerkt) Dat is juist goed, bij mij zal Vice City FM luid staan in mijn auto. maar kan je ook BV: ik zit in een club ( Bahamas, maisonette9 ..) kun je dan ook Vice City FM Luisteren. Bewerkt: 18 februari 2010 door geoffrey11 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Dat is juist goed, bij mij zal Vice City FM luid staan in mijn auto. maar kan je ook BV: ik zit in een club ( Bahamas, maisonette9 ..) kun je dan ook Vice City FM Luisteren. Ik neem aan van niet. Want in een club hebben ze geen radio aan maar draaien ze gewoon muziek. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 In de clubs, Maisonette toch, draaien ze Vladivostok FM. Dat lijkt, IV-afleidend, niet logisch en passend, maar Vladivostok FM ondergaat een transformatie in de episodes, het is ook zoals gezegt niet mogelijk om VCFM te laten draaien in de Clubs. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 ik denk zelf dat R* wel iets extra bij de PS3 DLC versie gaat doen nog een extra radiozender of een extra voertuig Reageren
Dvt Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Nee, want ze hebben al genoeg tijd nodig om die shit te porten naar de PS3. Naar de PC is makkelijk, maar naar de PS3 is nog een hele klus. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 ik denk zelf dat R* wel iets extra bij de PS3 DLC versie gaat doen nog een extra radiozender of een extra voertuig Lijkt me sterk hoor, Microsoft heeft die som met geld niet betaalt om alleen EFLC voor 6 maanden als exclusive te hebben. Misschien krijgt de Playstation 3 en de PC versie die drie radio stations niet eens. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 ik denk zelf dat R* wel iets extra bij de PS3 DLC versie gaat doen nog een extra radiozender of een extra voertuig Lijkt me sterk hoor, Microsoft heeft die som met geld niet betaalt om alleen EFLC voor 6 maanden als exclusive te hebben. Misschien krijgt de Playstation 3 en de PC versie die drie radio stations niet eens. Het hoort toch bij het spel zelf? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 (bewerkt) ik denk zelf dat R* wel iets extra bij de PS3 DLC versie gaat doen nog een extra radiozender of een extra voertuig Lijkt me sterk hoor, Microsoft heeft die som met geld niet betaalt om alleen EFLC voor 6 maanden als exclusive te hebben. Misschien krijgt de Playstation 3 en de PC versie die drie radio stations niet eens. Het hoort toch bij het spel zelf? Die radio zenders? Die hebben totaal niks met de game te maken anders zouden die ook in de downloadbare content hebben gezeten voor de Xbox 360. Het is slechts iets extra. Bewerkt: 18 februari 2010 door End Of The Riot Reageren
Nissan Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 In de clubs, Maisonette toch, draaien ze Vladivostok FM. Dat lijkt, IV-afleidend, niet logisch en passend, maar Vladivostok FM ondergaat een transformatie in de episodes, het is ook zoals gezegt niet mogelijk om VCFM te laten draaien in de Clubs. In Maisonette draaien ze ElectroShock . In Bahama Mamas draaien ze Vladivostok FM, en in Hercules word K109 gedraaid . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 In Maisonette draaien ze ElectroShock . In Bahama Mamas draaien ze Vladivostok FM, en in Hercules word K109 gedraaid . Dat is allemaal hetzelfde . Ik dacht toch echt dat het Vladivostok FM was hoor . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.