Fedmas Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hey, Ik ben opzoek naar een nieuw programma om mijn mail te ontvangen. Nadat ik een nieuwe computer heb, werkt het oude programma niet meer naar behoren, dus zoek ik wat anders. (andere was een verouderd iets, wat niet meer werkt op Windows 7). Ik wil een programma wat lekker snel is, en redelijk wat functies heeft. (Te vergelijken met het mailprogramma van de iMac). Dus vraag ik hiervoor jullie advies! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Reageren
Joriz Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ik gebruik al jaren Mozilla Thunderbird als Mailclient. Van dezelfde makers als Firefox (de internetbrowser). Het ondersteund standaard al POP3/IMAP e-mail, RSS feeds en nieuwsgroepen. Ook kan je makkelijk Addons toevoegen (netzo als Firefox) voor oa. Kalender en automatische e-mail opmaak. Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Je kan eventueel ook kijken naar Microsoft Outlook. Outlook maakt deel uit van het officepakket. Ik vind Outlook persoonlijk beter werken dan Mozilla Thunderbird, maar goed, je betaald er ook voor. Je moet zelf maar even kijken welke je het beste vind. Thunderbird is wel helemaal gratis. Reageren
Fedmas Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ik heb Thunderbird geinstalleerd, en vind dit wel fijn werken. Bedankt Joriz! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.