BV_1993 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hallo, ik heb nu een dualboot van Win 7 van Vista, maar sinds een crash van vista kan ik niet meer aan de Vista partitie als ik in Win7 werk. Als ik Vista opstart doet hij een schijfcontrole, maar hij kan die maar niet voltooien. Is er een manier om vanuit Win 7 de partitie te repareren? Mvg, BV_1993 Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 die schijfcontrole via windows 7 laten uitvoeren. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 die schijfcontrole via windows 7 laten uitvoeren. Ik kan via Win 7 het volume niet op fouten controleren omdat ik geen toegang heb Reageren
Fedmas Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ben je administrator, of is je vader / moeder /broer dat? Zoja, als je geen administrator bent, moet je vragen of zij het voor je willen doen. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ben je administrator, of is je vader / moeder /broer dat? Zoja, als je geen administrator bent, moet je vragen of zij het voor je willen doen. Ik ben onder beide besturingssystemen de enige administrator. Maar onder Win 7 kan ik niks vinden van de partitie, ze staat er en dat is ook alles. Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 ga naar cmd.exe en typ daar in chkdsk C:/ /R /X dat zou het moeten fixen Reageren
BV_1993 Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 ga naar cmd.exe en typ daar in chkdsk C:/ /R /X dat zou het moeten fixen ah, waarom had ik daar niet aan gedacht je commando klopt wel niet, maar het is toch gelukt. Bedankt voor de moeite Ik ga morgen toch kijken om alles van de schijf te backuppen en er een schone installatie van Win 7 op te zetten met alle bestanden in een aparte partitie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.