Jump to content

Partitie repareren

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb nu een dualboot van Win 7 van Vista, maar sinds een crash van vista kan ik niet meer aan de Vista partitie als ik in Win7 werk. Als ik Vista opstart doet hij een schijfcontrole, maar hij kan die maar niet voltooien. Is er een manier om vanuit Win 7 de partitie te repareren?

Mvg, BV_1993

Geplaatst:

die schijfcontrole via windows 7 laten uitvoeren.

Ik kan via Win 7 het volume niet op fouten controleren omdat ik geen toegang heb

Geplaatst:

Ben je administrator, of is je vader / moeder /broer dat? Zoja, als je geen administrator bent, moet je vragen of zij het voor je willen doen.

Geplaatst:

Ben je administrator, of is je vader / moeder /broer dat? Zoja, als je geen administrator bent, moet je vragen of zij het voor je willen doen.

Ik ben onder beide besturingssystemen de enige administrator. Maar onder Win 7 kan ik niks vinden van de partitie, ze staat er en dat is ook alles.

Geplaatst:

ga naar cmd.exe en typ daar in chkdsk C:/ /R /X dat zou het moeten fixen

ah, waarom had ik daar niet aan gedacht :7 je commando klopt wel niet, maar het is toch gelukt. Bedankt voor de moeite :)

Ik ga morgen toch kijken om alles van de schijf te backuppen en er een schone installatie van Win 7 op te zetten met alle bestanden in een aparte partitie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...