need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Er zijn al topics over je favoriete wapen maar niet over welke wapens je op dit moment bij je hebt, ik heb deze wapens: -Tec 9 -Desert Eagle -Minigun -Remote Statchel Explosive -AK47 -Mes -Brass knuckless -Sawn-Off Shotgun -Spray Can -Country Rifle Meer heb ik niet, nu jullie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ik gewoon : Sniper rifle tec-9 die bommen desert eagle sawn off shotgun minigun brass knuckels mes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik heb altijd verschillende wapens, meeste de Tec-9 en de AK47. [en wandelstok] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik heb altijd een bazooka bij en een m4(vind ik de beste geweer) en een gun voor kleine zaakjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik heb altijd een bazooka bij en een m4(vind ik de beste geweer) en een gun voor kleine zaakjes Dus jij hebt maar 3 wapens bij je? Ik heb altijd verschillende wapens, meeste de Tec-9 en de AK47. [en wandelstok] En welke wapens heb jenu? Dus op dit moment? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Mijn uitrusting NU: Minigun Dildo Sawn-off Shotgun Mes M4 Silenced 9mm MP5 Sniper Rifle Satchel Charges Camera (Niet echt een wapen) Nightvision Goggles (Ook niet) Bewerkt: 18 juni 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 en wandelstok Typisch... :lol: Wat ik heb..natuurlijk een colt.45 een arsenaal aan m4, ik heb traangas stuk of 60 en een ingram mac 10, daar red ik het wel mee... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Allerlei wapens,maar waar ligt de Nightvision Goggles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metalbuster Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) In de villa van Mad dog. Mijn uitrusting: Minigun Dildo Sawn-off Shotgun Knuppel M4 9 mm Tec 9 Sniper Rifle Satchel Charges Camera Nightvision Goggles Bewerkt: 18 juni 2005 door Metalbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Sawn off shotgun Combat shotgun desert eagle bazooke m4 ak47 tec9 mack10 en nog andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik ben nog niet zo ver... :lol: - SMG - Grenades - Satchel Charges - Sawn Off Shotgun - Shotgun - Ak47 - 9 mm Ik red het hier aardig mee ik heb al 3 gebieden rond The Johnson House groen gemaakt.. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Sawn off shotgun Combat shotgun desert eagle bazooke m4 ak47 tec9 mack10 en nog andere Je kan toch niet twee verschillende shotguns dragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Sawn off shotgun Combat shotgun desert eagle bazooke m4 ak47 tec9 mack10 en nog andere Je kan toch niet twee verschillende shotguns dragen ja idd :lol: en ook de M4 en de AK47 kan je niet beide dragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 En de tec-9 en de Uzi (ja, het is geen Mac-10 maar Uzi) kan je ook niet tegelijk dragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.