Dri3s Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Knife Desert Eagle Shawn off shotgun MP5 M4 Sniper (Pro) Satchels of granaten Minigun :rolleyes: Spray Night vision Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) ----------------------- -m4 -hitte zoekende rpg -Minigun -Remote Statchel Explosive -AK47 -katana -Brass knuckles -camera -Spray Can -sniper rifle ----------------------- Volgens mij kloppen de meeste wel. de m4 en de ak47 kloppen alleen niet volgens mij. Bewerkt: 18 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) De AK47 is de M4 en de Sniper Rifle is de Country Rifle en de M4 is de MP5... Bewerkt: 18 juni 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) @ adman: je kan geen AK47 en M4 tegenlijk bij je hebben... en ook de camera en de spraycan kan je niet beide tegelijk dragen @ need my speed: De ak47 en M4 zijn 2 verschillende wapens hoor Bewerkt: 18 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 De AK47 is de M4 en de Sniper Rifle is de Country Rifle en de M4 is de MP5... najah boeie die wapens heb ik meestel bij me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 @ adman: je kan geen AK47 en M4 tegenlijk bij je hebben... en ook de camera en de spraycan kan je niet beide tegelijk dragen @ need my speed: De ak47 en M4 zijn 2 verschillende wapens hoor Ja, dat weet ik maar....Oeps, ik heb een fout gemaakt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ak47 en m4 zijn niet verschillend ja dat wel maar ze zijn van het zelfde type. Maar ik heb meestal Tec's en AK47, het veranderd veel omdat ik vaak doodga. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ak47 en m4 zijn niet verschillend ja dat wel maar ze zijn van het zelfde type.Maar ik heb meestal Tec's en AK47, het veranderd veel omdat ik vaak doodga. kan ik het nou wel of niet vast hebben want ik heb het tog egt (zo ver ik zie) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cocci Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Mijn wapens Tec 9 M4 Mes Silecend Pistol niet veel verschillende maar veel kogels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ak47 en m4 zijn niet verschillend ja dat wel maar ze zijn van het zelfde type.Maar ik heb meestal Tec's en AK47, het veranderd veel omdat ik vaak doodga. kan ik het nou wel of niet vast hebben want ik heb het tog egt (zo ver ik zie) de M4 kan je niet tegelijk met ak47 bij je hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Hmm idd of je moet een mod geinstalleer hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Hmm idd of je moet een mod geinstalleer hebben? ow dan heb ik gwn een domme fout gemaakt nee ik heb nog geen mods geinstaleerd .. sorry foutje is menselijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik heb nu geen Desert Eagle meer maar een Silenced 9mm, dat jullie het weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Sawn off shotgun Combat shotgun desert eagle bazooke m4 ak47 tec9 mack10 en nog andere Je kan toch niet twee verschillende shotguns dragen Euhm verschillend he jong Bewerkt: 18 juni 2005 door Royce Da 5'9'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Sawn off shotgun Combat shotgun desert eagle bazooke m4 ak47 tec9 mack10 en nog andere Je kan toch niet twee verschillende shotguns dragen Euhm verschillend he jong hij heeft gelijk Je kan niet en een Sawn off en een combat shotgun dragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.